وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 24 شهريور 1393 ساعت 09:36   |   کد مطلب: 9489
اشتغال اساسی ترین راهکار برای کاهش معضلات اجتماعی است
استاندار همدان گفت:مدیران اجرایی و برنامه ریزان باید در تمامی مباحث اشتغال را مد نظر قرار دهند.

به گزارش نافع، محمدناصر نیکبخت به مدیرکل جدید امور اقتصاد و دارایی تاکید کرد: فارغ از اشتغال به دیگر مسایل حاشیه ای توجه به اقتصاد و سرمایه گذاری را در اولویت قرار داده و نسبت به جذب سرمایه گذار بخش خصوصی تلاش کند.
استاندار همدان اضافه کرد: 40 هزار میلیارد ریال طرح عمرانی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در هفته دولت امسال تنها در بخش صنعت و معدن کلنگ زنی شد و تنها در یک طرح حوزه گردشگری هفت هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در حال انجام است.
نیکبخت گفت: شاکله امور مالیاتی همدان بسیار توانمند و فعال هستند که از مدیرکل جدید امور اقتصاد و دارایی انتظار می رود بدون تغییر این ترکیب فعالیت خود را ادامه دهد.
وی گفت: فعالان در امور مالیاتی بدون فشار آوردن به اصناف و کوتاهی از وظایف سازمانی دنبال کشف منابع درآمدی جدید باشند.
در این آیین سید ناصر محمودی به عنوان مدیرکل جدید امور اقتصاد و دارایی معرفی و از زحمات ابوالفضل عباسچیان تقدیر شد.

اظهار داشت: با وجود صمیمیت و دوستی با مدیران اجرایی ولی در ارتباط با کار مردم و مسایلی که خیر جامعه در آن هست بسیار جدی بوده و با کسی تعارف و دوستی ندارم.
وی بیان کرد: ایجاد فرصت های شغلی از جمله برنامه های دولت است چرا که بیشتر آسیب های اجتماعی نظیر طلاق، اعتیاد و ازدواج دیرهنگام از بیکاری سرچشمه می گیرد.
وی با ذکر اینکه درصد زیادی از جرائم با اعتیاد ارتباط دارد، گفت: همچنین طبق بررسی های صورت گرفته درصد بالایی از طلاق های کشور اعتیاد به مواد مخدر گزارش شده است.
استاندار همدان افزود: درصد بالایی از علت گرایش مردم به سمت مواد مخدر ناشی از بیکاری است و اگر به خلق فرصت های شغلی توجه شود شاهد کاهش نرخ بیکاری در کشور خواهیم بود.
نیکبخت تاکید کرد: مدیران اجرایی و برنامه ریزان باید در تمامی مباحث اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و دیگر مولفه ها پیوست اشتغال را مد نظر قرار دهند چرا که ایجاد اشتغال یکی از اساسی ترین راهکارهای برای ساخت کشور و کاهش معضلات اجتماعی است.
 

دیدگاه شما