وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 23 شهريور 1393 ساعت 21:09   |   کد مطلب: 9485
سال تحصیلی جدید در حوزه علمیه خواهران همدان با 400طلبه آغاز می شود
معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه همدان گفت: ۴۰۰ طلبه جدیدالورود در مدارس علمیه خواهران همدان تحصیل می کنند.

  حجت الله کشوری دلاور اظهار کرد: 1 هزار و 500 طلبه در دو سطح 1 و 2 که مدت تحصیل سطح 1 به مدت6 سال و سطح 2 به مدت 9 سال در سطح اجتهادی در حوزه علمیه همدان مشغول به تحصیل هستند.

کشوری دلاور بیان کرد: در طول ایام ماه مبارک رمضان تعداد 170 مبلغ کوتاه مدت و 100 مبلغ دائمی به سراسر همدان اعزام شدند که هر یک از این مبغان به طور متوسط با حدود 200 نفر در ارتباط بودند.

400 طلبه خواهر جدید الورود به حوزه علمیه همدان در سال 93

وی افزود: امسال در رده خواهران بیش از 400 طلبه جدید وارد مدارس علمیه خواهران می‌شوند که در مقایسه با مدت زمان سال قبل از رشد چشمگیری برخوردار است.

وی درباره امر حجاب و ترویج آن به وسیله حوزه علمیه همدان تصریح کرد: بیش از یکصد نفر از مبلغان همدان جزوات آسیب شناسی وضعیت عفاف، حجاب و روانشناختی این موضوع را از حوزه علمیه دریافت کرده‌اند.

کشوری دلاور افزود: در زمینه عفاف و حجاب نیاز است تا کار بیشتری انجام گیرد و در این راستا باید به قرآن مراجعه کرد اهدافی که در این کتاب الهی بیان شده مورد توجه بیشتری قرار بگیرد.

وی اظهار کرد: اگر بخواهیم تحکیم ایمان و باورهای دینی در جامعه زنده بماند باید به اصل عفاف و حجاب توجه و این امر مهم را برای افراد جامعه و به خصوص جوانان تبیین کرد.

کشوری دلاور گفت: در ترویج این امر مهم تمامی دستگاه ها موظفند به خصوص رسانه ها نهادهای فرهنگی و نهادهای تبلیغی وظیفه سنگین تری بر عهده دارند.

دیدگاه شما