وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 23 شهريور 1393 ساعت 09:01   |   کد مطلب: 9470
 ۱۹۲ برنامه در هفته ناجا در همدان برگزار می‌شود
فرمانده نیروی انتظامی استان همدان گفت به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا ۱۹۲ برنامه در سطح استان همدان اجرا می‌شود.

به گزارش نافع، مهدیان نسب عصر دیروز در جلسه هماهنگی برنامه های هفته ناجا ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته ناجا و یاد و خاطره حماسه سازان دفاع مقدس اظهار کرد: از زحمات همه تلاشگران نیروی انتظامی جمهوری اسلامی که در ایجاد نظم و امنیت جامعه تلاش می‌کند باید قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه در هفته نیروی انتظامی 192 برنامه برگزار می‌شود، بیان کرد: همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت با هدف فرهنگ‌سازی در ایثار و شهادت در جامعه برگزار می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان از برگزاری همایش ناجا و بسیج در استان خبر داد و گفت: این همایش با هدف استفاده بیشتر از این دو ظرفیت برای ایجاد امنیت و نظم در استان برگزار می‌شود.

مهدیان نسب به برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی اشاره کرد و افزود: اهدای صد سکه به شرکت کنندگان در همایش پیاده روی پیش بینی شده و شهرداری نیز جوایزی را برای این همایش در نظر می گیرد.

وی از برپایی نمایشگاه جنگ نرم در همدان خبر داد و بیان کرد: ایجاد تسهیلات برای ازدواج نیروهای جوان ناجا و برگزاری همایش همیاران پلیس برای ایجاد بهتر مسئولیت اجتماعی از دیگر برنامه های این هفته به شمار می‌رود.

معاون سیاسی  و امنیتی استاندار همدان نیز با بیان اینکه امروز ایران را جزیره ثبات می‌شناسند، تصریح کرد: امروزه همه شاهد اتفاقات کشورهای حاشیه خلیج فارس هستند که چه ناامنی هایی برای مردم ایجاد می‌کنند که بر این اساس باید قدر امنیت کشور را دانست.

محمد ابراهیم الهی تبار با بیان اینکه جمهوری اسلامی یکی از کشورهایی است که توانسته امنیت پایداری را در منتطقه داشته باشد، افزود: امروز نیروی انتظامی هم در داخل و هم در خارج مشغول حفظ و حراست از کشور است که بر همین اساس برای بزرگداشت هفته ناجا همه دستگاه‌های اجرایی اعلام آمادگی می‌کنند.

وی اذعان کرد: هفته ناجا بهانه ای برای بیان عملکرد و اجرای سیاست‌هاست که باید از این فرصت برای قدردانی از تلاش حافظان امنیت استفاده کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان اظهار کرد: در راستای توجه به عنوان سال که رهبری فرهنگ را مورد تأکید قرار داده‌اند، می‌توان در هر ماه از سال تحصیلی موضوع خاصی را برگزید تا پرسنل ناجا با حضور در مدارس در این این خصوص برای دانش آموزان صحبت کنند تا بهتر و بیشتر برای دانش آموزان قابل فهم باشد.

منبع:تسنیم

دیدگاه شما