وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 30 مهر 1394 ساعت 10:26   |   کد مطلب: 16830
فرمانده انتظامي نهاوند:
شرور سابقه دار دستگیر شد
فرمانده انتظامي نهاوند از دستگيري شرور فراري و فروشنده مواد مخدر که در داخل خودرو شب را به صبح مي رسانيد، خبر داد.

به گزارش نافع، سرهنگ محسن اقباليان گفت: فرد شروري که با ايجاد مزاحمت و در گيري و قمه کشي از شهروندان سلب آسايش نموده بود با تلاش عوامل اطلاعاتي و گشت زني کلانتري 11 پس از چندين مرحله تعقيب و گريز دستگير شد.

وي گفت: اين فرد شرور که 32ساله و زنداني فراري است در پرونده خود جرائمي همچون درگيري با مردم و ماموران، سرقت، فروش مواد مخدر، چاقو کشي و تظاهر به قمه کشي دارد که از مدتها پيش تحت تعقيب پليس بود و ليکن چندين مرحله موفق به فرار از دست ماموران شده بود، سر انجام دستگير شد.

سرهنگ اقباليان ادامه داد: پليس نهاوند با انجام  اقدامات اطلاعاتي گسترده و دقيق از آخرين محل تردد وي با خبر شد و نامبرده را  در شرايطي که در داخل خودرو به همراه فرد ديگري قرار داشت ضمن محاصره ، علي رغم ايجاد درگيري و تلاش براي فرار از سوي متهم دستگير کرد و در بازرسي از داخل خودرو مقداري مواد مخدر از وي کشف کرد.

اين مقام انتظامي ميزان کشف مواد مخدر آماده فروش از اين متهم 32ساله را 283بسته هروئين و 6 بسته شيشه به وزن تقريبي 27گرم اعلام و بيان داشت: متهم پس از دستگيري تحويل مقامات قضايي شد و براي چندمين بار روانه زندان شد.

اقباليان انتخاب راه صحيح و درست زندگي را تنها راه نجات انسان و شرط بدور ماندن از هر آسيب اجتماعي دانست وخانواده ها را مهمترين محل براي تربيت صحيح افراد جامعه برشمرد.

پایان پیام/م.د

دیدگاه شما