وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 14 آبان 1394 ساعت 11:56   |   کد مطلب: 17096
جانشين انتظامي استان همدان در کميسيون عمليات از آمادگي کامل پليس همدان براي برقراري امنيت زائران اربعين حسيني خبر داد.

به گزارش نافع، سرهنگ فرامرزبه گذر در اين جلسه با اشاره به حجم بالاي زائرين براي عزيمت به کربلاي معلي بر آمادگي کامل انتظامي استان همدان براي برقراري وتامين نظم و امنيت اين ايام تاکيد کرد.

اين مقام انتظامي در بحث تامين امنيت اربعين حسيني گفت:فرماندهان بايد طرح ويژه اي براي اين ايام داشته و ضمن توجيه وظايف پرسنل در ماموريت ها با بکارگيري تمام تجهيزات و اشرافيت اطلاعاتي در همه زمينه ها و رعايت ملاحظات حفاظتي در خصوص خود يگان ها و رسيدگي به امنيت عوامل جمعي عزادار و تک تک هيئت هاي مذهبي و کاروان هاي اعزامي به کربلاي معلي بکوشند تا با هم افزايي تمام پليس هاي تخصصي امنيت در خور اين ايام را موجد شوند.

وي بيان داشت:همه ساله چند روز قبل از اربعين حسيني زائرين حضرت سيدالشهداء از استان همدان و سراسر کشور وحتي از برخي از کشورهاي اسلامي براي زيارت از طريق محورهاي مواصلاتي استان هاي غربي به ويژه همدان تردد ،که در اين ايام جاده هاي استان با حجم بالاي خودروهاي مختلف روبه رو شده که با برنامه ريزي هاي انجام شده و هماهنگي هاي بعمل آمده امسال نيز چون سنوات گذشته در جهت تسهيل وروان سازي محورهاي مرتبط اقدام خواهيم کرد.

اين مقام انتظامي در ادامه از تشکيل قرارگاه انتظامي براي زائرين حضرت اباعبدالله الحسين(ع)در همدان خبر داد وافزود:اين قرارگاه به صورت فعال ومستمر براي تامين امنيت زائرين حسيني برپا و خدمات انتظامي ، امنيتي وترافيکي براي امنيت بيش تر زائران انجام خواهد داد.

وي با اشاره بر اينکه پليس در برقراري نظم و امنيت پايدار در جامعه از هيچ تلاشي دريغ نمي کند، افزود: نيروي انتظامي زماني قادر به ايجاد امنيت در جامعه است که مشارکت، همدلي و رضايت مردم را در کنار خود داشته باشد.

سرهنگ به گذر گفت:اين وظيفه ما است تا مردم ضمن رسيدگي به امورات روزانه با کمترين دغدغه اي به مناسک مذهبي خود برسند و تمهيدات فرماندهان بايد همواره در جهت راحتي و آرامش مردم باشد.

 جانشين انتظامي  استان همدان درخاتمه گفت: به برکت عاشورا و خون شهيدان کربلا تکريم ايام محرم به مانند سنوات گذشته  با جديت تمام در دستور کار فرماندهي انتظامي استان  است و يقينا تلاش نيروي انتظامي در جهت استمرار حکمت اباعبداله و عاشورا است.

پایان پیام/م.د

دیدگاه شما