وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 18 شهريور 1393 ساعت 11:57   |   کد مطلب: 9382
ملایر میزبان مسابقات ووشو قهرمانی کشور
رییس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: مسابقات ووشو قهرمانی کشور سبک شینگ یی چوان، انتخابی لیگ برتر در استان همدان به میزبانی شهرستان ملایر برگزار می شود.

به گزارش نافع به نقل از ایرنا،  'مهدی رضایی' افزود: این مسابقات 20 و 21 شهریور ماه جاری در سالن شهید بهشتی ملایر در راستای گرامیداشت مقام یک هزارو 100 شهید شهرستان برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: مسابقات کشوری ووشو در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان آقایان برگزار و پیش بینی می شود 15 استان کشور در این مسابقات شرکت کنند.

رضایی با بیان اینکه ملایر در رشته ووشو قهرمان پرور است، ابراز امیدواری کرد: در این مسابقات با کسب عنوان های نخست بتوانیم وارد لیگ برتر، تیم ملی و عرصه های ملی و جهانی شویم.

وی امکانات و زیرساخت های این شهرستان را برای میزبانی مسابقات کشوری بسیار مساعد دانست و افزود: 13 و 14 شهریور ماه امسال ملایر همچنین میزبان مسابقات قهرمانی کیوکوشین کاراته کشور بود که به نحو شایسته ای این مسابقات برگزار شد.

رضایی ادامه داد: بزودی نیز میزبان مسابقات قهرمانی کونگ فو بانوان کشور، لیگ تکواندو نونهالان کشور و لیگ دوچرخه سواری استان همدان هستیم.

وی گفت: مردادماه امسال ملایر همچنین میزبان اردوی چهار روزه تیم فوتسال شهید منصوری قرچک بود.

وی اضافه کرد: از روز 17 شهریور ماه نیز اردوی تدارکاتی باشگاه ابومسلم پاسارگاد تهران در ملایر آغاز می شود که تا 21 شهریور ادامه دارد.

رییس اداره ورزش و جوانان ملایر وجود فضای خوب، امکانات و زیرساخت های ورزشی مناسب، آب و هوای مساعد، قدمت تاریخی و فضای خوب گردشگری و تفریحی این شهرستان را از پتانسیل ها و ظرفیت های لازم برای میزبانی مسابقات و برگزاری مطلوب بازی ها عنوان کرد.

رضایی با بیان اینکه ملایر توانمندتر از همیشه چهارمین میزبانی خود در سال جاری را تجربه می کند، بیان داشت: ملایر در مسابقات قهرمان کشوری کیوکوشین کاراته بعد از خوزستان و کرمان، عنوان سومی را کسب کرد که امیدواریم بتواند در مسابقات ووشو نتایج بهتری را کسب کرده و ووشوکاران ملایری بتوانند وارد لیگ برتر شوند.

وی همچنین از راه اندازی سایت اداره ورزش و جوانان ملایر به منظور اطلاع رسانی بهتر اخبار و اطلاعات ورزش این شهرستان خبر داد.

شهرستان ملایر در جنوب شرقی استان و 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.

دیدگاه شما