وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 11 مهر 1394 ساعت 10:27   |   کد مطلب: 16558
نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین غرب کشور گفت: شهرهای همدان، ملایر و گل‌تپه در روزهای 28 و 29 مهرماه و 6 آبان‌ماه همزمان با ایام محرم میزبان شهدای گمنام می‌شود.

به گزارش نافع، محمدجواد زمردیان اظهار کرد: شهرهای همدان، ملایر و گل‌تپه در روزهای 28 و 29 مهرماه و 6 آبان‌ماه همزمان با ششم، هفتم و چهاردهم محرم میزبان شهدای گمنام می‌شود.

وی افزود: سپاه انصارالحسین (ع) با یک شهید، پارک صبا شهر گل‌تپه با دو شهید و حوزه علمیه امام علی (ع ) ملایر با یک شهید از جمله نقاط تعیین شده برای خاکسپاری این شهدای والامقام هستند.

نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین غرب کشور با اشاره به تشکیل ستادهای بزرگداشت شهدا در هر سه نقطه گفت: جلسات مقدماتی کار انتخاب نقطه خاکسپاری و احداث مزار انجام شده است.

وی افزود: از این هفته ستادهای بزرگداشت به ریاست فرمانداران و ائمه جمعه با حضور سازمان‎های ذی‌ربط به ویژه بنیاد شهید، سپاه، بنیاد حفظ آثار، شهرداری، شورای اسلامی و نیروی انتظامی به عنوان هشت سازمان متولی حرم‌های شهدای گمنام برای برنامه‌ریزی مراسم چگونگی استقبال از شهدای گمنام تشکیل خواهد شد.

زمردیان با بیان اینکه هدف کمیته جست‌وجوی مفقودین مزین شدن همه شهرهای استان به حضور شهدای گمنام است، خاطرنشان کرد: اولویت نخست در استان خاکسپاری شهدا در شهرها است و در حال حاضر 10 شهر از شهرهای استان فاقد شهید گمنام هستند.

وی ادامه داد: کار رایزنی و بررسی نقاط دو شهر سامن و فیروزان در دستور کار است و چنانچه نقاط مذکور به تأیید برسد همزمان با سه نقطه دیگر شاهد حضور ابدان مطهر شهدای معظم گمنام در آن شهرها نیز خواهیم بود.

نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین غرب کشور از بررسی نقاط شهرهای جورقان، گیان، ازندریان، صالح‌آباد و رزن خبر داد و افزود: چنانچه مسئولان این شهرها کار تملک و آماده‌‎سازی نقاط مدنظر این کمیته را انجام دهند؛ در مراحل بعد شاهد حضور شهدای گرانقدر در این شهرها نیز خواهیم بود.

وی گفت: در حال حاضر استان همدان دارای 130 شهید گمنام بوده که در 40 نقطه از استان به خاک سپرده شده‌اند.

پایان پیام/م.د

دیدگاه شما