وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 25 مرداد 1393 ساعت 00:48   |   کد مطلب: 8972
امام جمعه ملایر گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، وظیفه امروز دنیای اسلام است که فلسطین را مسلح کنند تا در برابر رژیم صهیونیستی از مردم بی‌دفاع غزه حمایت شود.

 آیت الله سیدرضا فاضلیان در خطبه‎های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته ملایر در مصلای حضرت اباالفضل(علیه السلام) این شهر اظهار کرد: امروز جنایت‎های هولناک اسراییل در سراسر جهان بر کسی پوشیده نیست و وظیفه هر فرد مسلمان حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم غزه و فلسطین است.

وی وظیفه همه ملت‌ها را کمک به فلسطین خواند و افزود: به یاری خدا مردم فلسطین پیروز خواهد شد چرا که هر روز شاهد ضعف و زبونی رژیم صهیونیستی هستیم.

امام جمعه ملایر به فرمایشات مقام معظم رهبری در نماز عید فطر امسال اشاره و تصریح کرد: به فرموده ایشان وظیفه امروز دنیای اسلام است که فلسطین را مسلح کنند تا در برابر رژیم صهیونیستی از مردم بی دفاع غزه حمایت شود.

وی نیز به سخنان سردار سلیمانی اشاره و بیان کرد: باید دنیا را برای رژیم صهیونیستی به جهنم تبدیل کنیم و از زمین، هوا و دریا به آن حمله کنیم تا به طور کامل نابود شود.

فاضلیان با اشاره به ۲۶ مردادماه و سالروز بازگشت آزادگان به ایران اسلامی ابراز کرد: آزادگان سرافراز ایران اسلامی شکنجه‎های زیادی که از سوی رژیم بعثی عراق بر آنها وارد می شد، تحمل کردند و امروز وظیفه همه ما تکریم جایگاه آنان است.

وی نیز به سالروز شهادت امام جعفر صادق(علیه السلام) در جمعه آینده اشاره کرد و گفت: امام صادق(علیه السلام) در دوران حیات و امامت خود چهار هزار شاگرد به اسلام تحویل داده است که از بین آنها چهار نفر از برجستگی ویژه ای برخوردار بوده و بسیاری از مراجع تقلید امروز از منابع این چهار شاگرد استفاده می کنند.

امام جمعه ملایر ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی تصریح کرد: ورع و تقوا و کوشش در بندگی خدا لازمه رسیدن به اجتهاد است و اجتهادی که در آن ورع نباشد سودمند نیست.

دیدگاه شما