وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 24 مرداد 1393 ساعت 23:56   |   کد مطلب: 8970
 مقاومت مردم غزه چهره واقعی رژیم صهیونیستی را آشکار کرد
امام جمعه موقت تویسرکان گفت: افشای باطل و چهره واقعی صهیونیست، پیام مقاومت مردم بی‌پناه و مظلوم غزه است.

 حجت الاسلام علی کاروند در خطبه های عبادی سیاسی این هفته این شهرستان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از ابتدا به مذکرات هسته ای ایران با  ۱+۵ خوشبین نبودند، اظهار کرد: آنان که به مذاکرات خوشبین بودند و گمان می کردند با کوتاه آمدن در مذاکرات، تحریم ها برداشته می شود اما با دیدن افزایش تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران  متوجه شدند که نه تنها تحریم ها برداشته نشده بلکه افزایش یافته است و نباید به این مذاکرات خوشبینانه نگاه کنند.

وی همچنین به دیدار مقام معظم رهبری  با سفرا و مسئولان دستگاه دیپلماسی در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار پایبندی به موازین شرع در رفتارهای فردی و اجتماعی و در محافل دیپلماتیک و نترسیدن از هیبت و تشر قدرتهای بزرگ از جمله امریکا، ضرورت تعیین دقیق و صریح هدفها، هوش و مهارت دیپلماتیک و انعطاف در جای لازم، دفاع صریح، قاطع و واقعی از مظلوم و  به کرسی نشاندن منطق جمهوری اسلامی را از ویژگی خاص دیپلماسی ایران اسلامی دانستند.

امام جمعه موقت تویسرکان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب سازماندهی مناسب، نفوذ ناپذیری در مواقع ضروری و پایبندی صادقانه و عمیق به اهداف را از شروط و لوازم یک دیپلماسی موفق عنوان کردند، تصریح کرد: نرمش قهرمانانه همچون صلح امام حسن(ع) و عملکرد یک کشتی گیر منعطف و ماهر در مسابقه، در شرایط دیپلماسی فعلی می تواند قدرت و عزت ایران اسلامی را در منطقه و جهان تثبت کرده و بیش از پیش جایگاه کشورمان را به اوج رسانده و تضمین کند.

حجت الاسلام کاروند همچنین به جنایات رژیم اشغالگر قدس در نوار غزه اشاره کرد و گفت: افشای باطل و چهره زشت و پلید صهیونیست، اعتقاد عمیق به مکتب شهادت، اولویت دادن به دین یعنی فدا کردن و جان و مال در راه دین و مذهب، نترسیدن از کمی جمعیت و تجهیزات نظامی و به نمایش قدرت و ایستادگی مادران و کودکان غزه بخشی از پیام مقاومت مردم بی پناه و مظلوم غزه است.

وی با استناد به آیات و احادیث گفت: غلبه بر خشم، انجام کار نیکو به طور پنهان، پذریش نصیحت و حرف حق و فرار از غیبت و دروغ از ویژگی های انسان مؤمن است.

خطیب موقت نماز جمعه تویسرکان به ۲۶ مرداد ماه سالروز ورود آزادگان سرافرار به ایران اسلامی نیز اشاره کرد و افزود: شهدا، آزادگان و جانبازان حق بزرگی بر همه مردم دارند و شناخت آنان و ادامه دادن راهشان وظیفه ما است.

حجت الاسلام کاروند همچنین کودتای ۲۸ مرداد ماه سال ۳۲ را کودتای آمریکایی دانست و ابراز کرد: دخالت های نظامی و سیاسی آمریکا در مسائل کشورمان و خصومت آنان بر کسی پوشیده نیست.

دیدگاه شما