وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 13:03   |   کد مطلب: 8856
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:
آمریکا فرزند نامشروع خود را در عراق قربانی کرد
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی: آمریکا فرزند نامشروع خود را در عراق قربانی کرد
حمله آمریکا به داعش، اقدامی نمایشی برای فریب افکار عمومی و انحراف از مسئله غزه است.

به گزارش نافع، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب به خبرنگار ما گفت: همه می‌دانند که داعش مولود ناخلف آمریکاست و با حمایت این دولت تشکیل شده، اما اعتراض مردم در کشورهای مختلف نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا در غزه موجب شده تا برای انحرف اذهان عمومی از مسئله غزه، دست به اقدامی غیرمنطقی زده و فرزند نامشروع خود را قربانی کند.

امیرخجسته افزود: آمریکا به جای دفاع از مردم مظلوم غزه، دست به چنین اقداماتی زده که این هم نوعی حمایت از گروه داعش است.

وی با روشن‌دانستن آینده مقاومت غزه تصریح کرد: مردم غزه قطعا پیروز خواهند شد چراکه امروز سران اسرائیل  به این نکته اعتراف کرده و 6 میلیون نفر از ساکنان مناطق صهیونیستی اکنون در پناهگاه به سر می‌برند.

خجسته ادامه داد: با این وجود آن‌ها بازهم احساس ناامنی کرده و به همین دلیل، حملات خود را افزایش داده‌اند، اما هرچه بیشتر به مردم غزه فشار آورند در اذهان عمومی رسواتر از گذشته خواهند شد.

وی اعلام کرد: پیروزی سرنوشت قطعی مقاومت غزه است و اسرائیل در آستانه شکست مفتضحانه‌ای قرار دارد.

خجسته با بی‌نتیجه دانستن تلاش آمریکا برای بی‌گناه جلوه‌دادن رژیم صهیونیستی اظهارداشت: امروز ماهیت این رژیم منحوس، دولت آمریکا، دولت‌های خائن عربی و سازمان‌های دفاع از حقوق بشر برای همگان رسوا شده است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان دفاع از حقوق بشر که به بهانه‌های مختلف در مسائل داخلی ایران دخالت می‌کردند با سکوت در برابر فجایع اسرائیل، اعتبار و جایگاه خود را از دست داده‌اند.

دیدگاه شما