وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 09:11   |   کد مطلب: 8851
زیر ساخت های گردشگری سرکان توسعه می یابد
شهردار سرکان گفت:توسعه زیرساخت‌های گردشگری برای تبدیل‌شدن شهر سرکان به یکی از قطب‌های گردشگری و توریستی منطقه یک ضرورت است.

مسعود حمزه‌ای در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان تویسرکان اظهار کرد: خبرنگاران باید به نقش تاثیرگذار قلم خود آشنا بوده و بدانند که در چه صحنه پرمخاطره و حساسی وارد شده اند و باید علاوه بر داشتن علم خبر باید قدرت تجزیه و تحلیل مسایل و اتفاقات را نیز داشته باشند و با برنامه ریزی صحیح و آگاهانه و عاری از هرگونه مصلحت اندیشی های سیاسی به تعهد و تخصص خود و با درک وضعیت موجود برای شکوفایی جامعه تلاش کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهر سرکان با توجه طبیعت بکرو جاذبه های متنوع گردشگری قابلیت گردشگری و توریسم پذیری را دارد، افزود: توسعه زیر ساخت های گردشگری برای تبدیل شدن شهر سرکان به یکی از قطب های گردشگری و توریستی منطقه یک ضرورت است.

شهردار سرکان با بیان اینکه در ایام عید نوروز مناسبت های تفریحی سرکان پذیرای جمعیت بسیاری از مسافران است تصریح کرد: در حال حاضر زیر ساخت های گردشگری، تفرجگاه های طبیعی و عمومی این شهر پاسخگوی نیازهای مسافران نیست.

حمزه ای گفت: به این دلیل به دنبال توسعه زیر ساخت های گردشگری در شهر سرکان هستیم تا شاهد جذب بیشتر و ماندگاری مسافران در سفرهای آتی آنان باشیم.

وی افزود: ایجاد مراکز اقامتی و راه اندازی پارک جنگلی،احداث یک مجتمع تجاری بزرگ در دو مرحله عملیاتی با مجموع دو هزار و ۷۰۰ متر مربع برای توسعه زیرساخت های گردشگری سرکان را در دستور کار خود قرار داده ایم.

شهردار سرکان ابراز کرد: تاکنون نیز اقداماتی برای تعریض راه های درون شهری وبهره مندی از ظرفیت جاده کمربندی سرکان نیز صورت گرفته است.

درپایان از خبرنگاران حاضر در جلسه با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از سوی شهر و شورای شهر سرکان تجلیل بعمل آمد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما