وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 14 مرداد 1393 ساعت 23:08   |   کد مطلب: 8790
نماینده جهاد اسلامی فلسطین:
یک قطره آب آشامیدنی هم در غزه وجود ندارد
یک قطره آب آشامیدنی هم در غزه وجود ندارد
نماینده جهاد اسلامی فلسطین گفت: در غزه حتی یک قطره آب آشامیدنی وجود ندارد واسرائیل‌ها تمام لوله‌های آب و پمپاژ آن را منهدم کرده است.

 

خالد قدومی، نماینده جنبش حماس در تهران در نشست خبری بررسی حقوقی نسل‌کشی و جنایات علیه بشریت در غزه با اشاره به جنگ اخیر اسرائیل و غزه گفت: شش دهه اشغال فلسطین توسط رژیم غاصب صهیونیستی خود گواه جنایتی بزرگ علیه ملت ما است.

 

وی افزود: این تنها اشغالگریی است که جهان به خود می‌بیند و ما تنها ملت تحت اشغال هستیم.

 

خالد قدومی ادامه داد: من به این جهان آزاد اعلام می‌کنم که اگر خون کودکان ما را آزمایش کنید می‌بینید که خون آنها هم مثل بقیه مردم است. آنچه اتفاق می‌افتد یک جنایت جنگی علیه بشریت است.

 

وی تصریح کرد: مقاومت مردم فلسطین به گونه‌ای است که فرماندهان رژیم صهیونیستی می‌گویند امروز با کسانی روبه‌رو هستیم که قبلاً حتی در کشورهای دیگر عربی هم ندیده بودیم.

 

همچنین ناصر ابوشریف، نماینده جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه جنایات رژیم صهیونیستی مسئله تازه‌ای نیست، گفت: چیزی که باعث تعجب است سکوت جهانی در مقابل این جنایت بزرگ است.

 

وی افزود: در سال 1948 حدود دو سوم ملت فلسطین از خانه خودشان آواره شده‌اند جنایت همچنان پابرجا است و جهانی که خود را آزاد می‌داند و سکوت کرده شریک این جنایات است.

 

نماینده جهاد اسلامی فلسطین بیان کرد: از اوایل اشغال فلسطین تا حال بیش از 553 روستای فلسطینی منهدم شده، 6 هزار و 600 حمله هوایی صورت گرفته و در جنگ اخیر 31 هزار آتشباری بر سر غزه انجام گرفته است.

 

وی با اشاره به جنگ اخیر غزه ادامه داد: در نوار غزه حتی یک قطره آب آشامیدنی وجود ندارد تمام لوله‌های آب و پمپاژ آن، ایستگاه‌های تولید برق و نیمی از مدارس مورد هدف واقع شده حدود 138 مسجد تخریب گردیده و 18 مسجد با خاک یکسان شده است. البته خسارات مادی مهم نیست و در این بین جان مردم مهم‌تر است.

 

ابوشریف به آمار کشته‌ها و زخمی‌ها در جنایت اخیر رژیم صهیونستی علیه غزه اشاره کرد و گفت: 12 هزار شهید و مجروح در غزه حاصل این جنگ است که بیش از 90 درصد آنها افراد غیر نظامی بوده است همچنین 4 هزار نفر از شهدا و زخمی‌ها را کودکان تشکیل می‌دهند.

دیدگاه شما