وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 11 مرداد 1393 ساعت 09:57   |   کد مطلب: 8680
 دنیا با بی تفاوتی نظارگر به خاک و خون کشیده کودکان غزه است
رییس شورای اسلامی شهر همدان گفت: رژیم غاصب اسراییل جنایات بسیاری را در غزه انجام داده و كودكان و مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین را به خاک و خون کشیده است و متاسفانه دنیا هم با بی تفاوتی نظارگر اين تجاوز وحشیانه است.

رضا میرزايی درگفتگو با خبرنگار ما افزود: رژیم صهیونیستی ریشه در استکبار جهانی دارد، اضافه کرد: جای تاسف است که کشورهای مسلمان بخصوص شیوخ عرب در مقابل حملات وحشیانه رژيم غاصب و کشتار مردم مظلوم در نوار غزه سکوت اختیار کرده‌اند.

ویگفت: چشم مردم غزه در این شرایط سخت که در حال مقاومت در مقابل رژیم جنایتکار صهیونیستی هستند.

رییس شورای اسلامی شهر همدان اضافه کرد: برهمه ما تکلیف است که در دفاع از مردم فلسطین، حضوری منسجم‌تر و با شکوه‌تر داشته و مشتی محکم بر دهان ابرقدرت‌ها به خصوص اسرائیل جنایتکار بزنیم.

رضا میرزایی با اشاره بر اینکه مسلمانان جهان با حضور خود در روز قدس پاسخ جنایات صهیونیسم را دادند.

میرزایی با اشاره به اینکه مجموعه شورای اسلامی شهر همدان جنایات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستي علیه مردم غزه را محکوم می کند، افزود: شورای اسلامی شهر همدان به همراه دیگر هموطنان آمادگی کمک به برادران و خواهران فلسطینی خود را دارد. 

رییس شورای اسلامی شهر همدان در پایان سخنانش اظهار کرد: لازم است جهان اسلام دست به دست هم داده و با اتحاد از پیشروی جنایات استکبار و صهیونیست ها جلوگیری کند.

 
                     

دیدگاه شما