وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 10 مرداد 1393 ساعت 17:52   |   کد مطلب: 8672
مسئولان ذی ربط با اطلاع قبلی آب را قطع کنند
امام جمعه تویسرکان گفت: با وجود کمبود آب و مسائل پیش روی آن، مسئولان ذی ربط با اطلاع قبلی آب را قطع کنند تا مردم با مشکلات مواجه نشوند.

حجت الاسلام مرتضی موحدی در خطبه های نماز جمعه این هفته تویسرکان به کمبود آب در این شهرستان اشاره و اظهار کرد: گرچه مقدار بارش ها در سال گذشته و امسال آن طور که باید نبوده است، اما لازم است مسئولان برای حل مشکلات کم آبی چاره ای بیانیشند و این گونه مسائل را با تدابیری حل کنند.

وی با توجه به قطع شدن آب در تویسرکان در برخی ساعات در یک ماه اخیر آن هم بدون اطلاع رسانی به مردم از مسئولان ذی ربط خواست: قبل از قطع شدن آب مسئولان مردم را درجریان قطعی آب آن منقطه قرار دهند تا آنان با مشکلاتی مواجه نشوند.

خطیب نماز جمعه تویسرکان با قبیح داسنتن اسراف در زندگی افزود: تویسرکان با کمبود آب و هوای گرم تابستان روبرو است و بهتر است مردم نیز در مصرف آب صرفه جویی داشته باشند.

هدف داعش به عنوان دست پرورده های اسرائیل، آمریکا و انگلیس از بین بردن مقاومت اسلامی است

حجت الاسلام موحدی در ادامه به جنایات گروه داعش در عراق اشاره و ابراز کرد: این گروه تکفیری دست پرورده صهیونیسم جهانی، آمریکا و انگلیس هستند و همانند رژیم اشغالگر قدس می خواهند اسلام حقیقی را نابود سازند.

وی با تأکید بر اینکه هدف داعش به عنوان دست پرورده اسرائیل، آمریکا و انگلیس از بین بردن مقاومت اسلامی است، تصریح کرد: استکبار جهانی می خواهد تا با قرار دادن راه نفوذ برای حضور تروریست های تربیت یافته خود در کشورهای اسلامی، مقاومت اسلامی در غزه، فلسطین، عراق، سوریه و لبنان و بسیاری از کشورهای اسلامی را از بین ببرد.

امام جمعه تویسرکان عنوان کرد: آنچه جهان اسلام را در برابر تهاجمات همه جانبه استکبار جهانی و مزدوران جنایتکار آنان حفظ می کند، وحدت بیش از پیش و تلاش برای شناخت و ترویج اسلامی حقیقی در جهان است.

حجت الاسلام موحدی به یازدهم مردادماه سالروز شهادت شیخ فضل الله نوری (ره) نیز اشاره کرد و افزود: این عالم مجتهد از بارزترین نمادهای بصیرت و پایداری در تاریخ سیاسی ایران و اسلام است که با صدور فرمان مشروطه مشروعه می خواستند مشروطیت را از انحراف و توطئه های انگلیس رهایی بخشند.

وی با بیان اینکه این روحانی مجتهد به دنبال مشروطه مشروعه به دور از مشروطه ای که از غرب و شرق نشأت بگیرد بود، تصریح کرد: شیخ فضل الله نوری (ره) با درایت وبصیرت کامل قدم در راه آزادی ایران اسلامی و مشروطه مشروعه گذاشت و در این راه جان خود را نیز از دست داد به شهادت رسید.

خطیب نماز جمعه تویسرکان در بخشی دیگری از سخنان خود با قبیح دانستن قهر میان برداران دینی و مؤمنین در فرهنگ اسلام، گفت: اگر در بین اطرافیان در جامعه برخی را دیدند که نسبت به یکدیگر کینه دارند، صلاح است مؤمنین میان آنان آشتی برقرار کنند و بی تفاوت از کنار آن نگذرند تا صلح و صمیت در جامعه حکم فرما شود.

حجت الاسلام موحدی همچنین به روز ششم مرداد روز ملی کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای در هفته گذشته اشاره کرد و افزود: فراگرفتن آموزش های جدید به ویژه آموزش های کاربردی در فنی و حرفه ای، در اشتغالزایی جوانان با رویکرد کارآفرینی اثرگذار است.

دیدگاه شما