وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 5 مرداد 1393 ساعت 20:13   |   کد مطلب: 8631
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان اعلام کرد:
گردان قاسم بن الحسن تویسرکان، صف‌شکن عملیات مرصاد
گردان ۱۵۳ قاسم بن الحسن تویسرکان با ۳۵ شهید صف‌شکن عملیات مرصاد بود.
گردان ۱۵۳ قاسم بن الحسن تویسرکان با ۳۵ شهید صف‌شکن عملیات مرصاد بود.

به گزارش نافع، فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان این مطلب در یادواره ۵۴ شهید منطقه سرابی و یادبود عملیات غرورآفرین مرصاد گفت: بیش از ۱۲۰ نفر از رزمندگان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در عملیات مرصاد به شهادت رسیدند که 35 نفر آن‌ها از تویسرکان بودند.

سعید سعیدی اظهار کرد: دوران دفاع مقدس اوج افتخار آفرینی ملت سرافراز ایران اسلامی است و تبیین و پاسداشت ارزش‌های این دوران، یک وظیفه همگانی محسوب می‌شود.

وی، برپایی یادواره‌های شهدا را انتقال فرهنگ ایثار و شهادت دانست و ابراز کرد: در مقابله با جنگ نرم دشمن و برای ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی باید الگوهای ایثار و شهادت را به نسل جوان معرفی کرد.

فرمانده سپاه تویسرکان با اشاره به اینکه امروز ما هرچه داریم از برکت خون‌های پاک و مطهر شهیدان است، افزود: امنیت، اقتدار و صلابت ایران اسلامی مرهون رشادت‌های رزمندگان و ایثارگران و از خودگذشتگی شهدای گلگون‌کفن است.

سعیدی با بیان اینکه عملیات مرصاد، لوح افتخاری بر تاریخ ایران اسلامی و شکست راهبردی منافقین کوردل بود، افزود: عملیات بزرگ مرصاد، یکی از عملیات‌های سرنوشت ساز دفاع مقدس است که در آن دلاور مردان ارتش و سپاه با دفع حمله همه جانبه منافقین که به پشتیبانی ارتش بعث عراق بعد از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ وارد میهن اسلامی شده بودند توانستند پایان پر افتخاری را برای جنگ هشت ساله تحمیلی رقم بزنند.

 

جدا شدن منافقین از صف ملت، اولین ریزش انقلاب بود

آیت قربانی‌فر از پیشکسوتان دفاع مقدس نیز با بیان اینکه منافقین بیشتر از دشمنان آشکار به اسلام و انقلاب ضربه زده اند، اظهار کرد: جدا شدن منافقین از صف ملت اولین ریزش انقلاب بود و این ریزش برای تمام کسانی که بخواهند خط نفاق را پیش بگیرند همیشه ادامه دارد و جوانان باید سعی کنند جز رویش انقلاب باشند نه ریزش انقلاب.

وی با اشاره به جنایات گروهک منافقین در ترورهای بیشمار در ایران اسلامی، افزود: ترور امام خامنه ای، شهیدبهشتی ویارانش و بسیاری از زنان و کودکان در اوایل انقلاب و همیاری با صدام در جنگ تحمیلی تنها بخش کوچکی از خیانت های خبیثانه گروهک منافقین علیه ملت ایران است.

قربانی‌فر با اشاره به اینکه رجوی سرکرده کروهگ منافقین در عملیات مرصاد دچار اشتباه بزرگی شد و به وضع ایران آشنا نبود، افزود: به یاری خدا و موقع شناسی و ولایتمداری رزمندگان این گروه خائن شکست سختی در پنجم مرداد ماه سال ۶۷ خوردند و نقشه شوم رجوی مبنی بر اینکه ما در عملیات مرصاد می توانیم ۴۸ ساعته به تهران برسیم نقش بر آب شد.

وی عنوان کرد: عملیات مرصاد باید عبرتی باشد برای جوانان که چرا عده ای از هموطنان به جای اینکه از اسلام و رهبر خودشان دفاع کند، شمشیر به مملکت خود کشیند.

قربانی‌فر، همچنین با تأکید بر بصیرت افزایی و آگاهی بخشی در جامعه امروز، عنوان کرد: آنچه که امروز اسلام ناب محمدی(ص) را تهدید می کند سودجویی استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار از جهالت مسلمان نماها است.

این پیشکسوت دفاع مقدس با اشاره به اینکه استکبار با بهره جویی از جهالت تکفیری ها به دنبال ارائه چهره ای زشت و غیرقابل منطقی از مسلمانان هستند، افزود: آنان خود در بیرون از درگیری ها نشسته اند و با ترویج اسلام آمریکایی و دروغین در بین ملت های مسلمان به دنبال ایجاد تفرقه و مبارزه با اسلام حقیقی هستند.

قربانی‌فر تصریح کرد: مستکبرین با بهره جویی از جهالت تکفیری هایی همچون داعش چهره ای خون آشام از مسلمانان را با استفاده از شبکه های گسترده ماهواره ای خود به جهانیان معرفی می کنند.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد شبکه های ماهوراه ای را صهیونیست ها اداره می کنند، ابراز کرد: متأسفانه برخی مسلمانان با روی آوردن به فرهنگ غلط ترویج شده این گونه شبکه های ضد دینی با افراط و تفریط خود اسلام آمریکایی را انتخاب کرده اند و جان و مال دیگر مسلمانان حقیقی را به خطر انداخته اند.

قربانی‌فر تأکید کرد: حرکت در مسیر شناخت اسلام حقیقی و عمل به آن و به ویژه پیروی از ولایت فقیه مسلمانان را از فرورفتن در گرداب جهل و نادانی نجات می دهد.

دیدگاه شما