وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 13:15   |   کد مطلب: 8609
 امروز غزه و فلسطین عرصۀ رسوایی غرب است
امام جمعه شهر قهاوند گفت: امروزه غزه و فلسطین عرصۀ رسوایی غرب است که با ادعای حقوق بشر بزرگترین و فجیع ترین نقض حقوق بشر را در غزه نادیده گرفته است .

حجت الاسلام حسین محققی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر قهاوند افزود: معمار کبیر انقلاب در زمانی پیام تاریخی خود را در ۱۶ مرداد ۱۳۵۸ صادر فرموده و آخرین جمعۀ ماه رمضان را به عنوان روز قدس اعلام کردکه بسیاری تصور می کردند با سازش میان اعراب و رژیم جعلی اسرائیل ، حقوق ملت مظلوم فلسطین برای همیشه پایمال و رویای حکومت از نیل تا فرات صهیونیست ها به واقعیت نزدیک خواهد شد .

امام جمعه شهر قهاوند گفت: در شرایط سیاسی و رسانه ای آن دوران که رهبریِ مبارزه با اسرائیل در اختیار حکام عرب و در سایۀ بایکوت خبریِ رسانه های جهان ، قضیۀ فلسطین موضوعی ناشناخته بود پیش بینی هرگونه موفقیتی برای فلسطین بسیار دشوار به نظر می رسید .

محققی گفت: بلافاصله پس از نامگذاری روز قدس شاهد شکل گیریِ گروه های مبارز مردمی اسلامی در داخل فلسطین شدیم در حالی که عمده فعالیت گروه های مبارز در خارج از فلسطین بود ؛ نه داخل فلسطین و به نام گروه های چپ و راست و ملی گرا و کمونیست و سوسیالیست بود که تبدیل شد به جهاد اسلامی و حماس بود. 

وی گفت: در زمان حاضر کمتر نقطه ای از جهان می توان پیدا کرد که تجمّعی در همدردی با ملت فلسطین برپا نشود

محققی افزود: موضوع فلسطین به مسأله ای جهانی و دغدغه ای بین المللی تبدیل شده است .

وی افزود: هدف امام راحل را که نابودی اسرائیل به عنوان غدّه ی سرطانی در منطقۀ حساس خاورمیانه و در دل کشورهای اسلامی بود را رهبری معظم با قوت و قدرت پیگیری می نمایند .

وی گفت: اسرائیل برای سومین بار پیاپی در طول ۶ سال گذشته به غزه ۳۶۰ کیلومتر مربعی در محاصره حمله می کند .

وی گفت:رژیمی که مدعی پنجمین ارتش بزرگ دنیا با حمایت همه جانبۀ قدرت ها است ، جز قتل عام زنان و کودکان دستاورد نظامی و سیاسی خاصی نداشته است

امام جمعه شهرقهاوند گفت: اگر فلسطینیان در شروع انتفاضۀ اول با سنگ به مقابل تانک می رفتند ؛ اکنون هیچ نقطه ای از فلسطین اشغالی از موشک های حماس در امان نیست بُرد موشک های حماس به لطف حمایت نظام اسلامی ایران از ۸۰ کیلومتر در جنگ قبلی به بالاتر از ۱۸۰ کیلومتر رسیده است و پرواز پهپادهای حماس برفراز پایگاه های نظامی رژیم جعلی اسرائیل را شوکه کرده است .

وی افزود: وقتی از دل تجاوزات اسرائیل به فلسطین حماس و جهاد اسلامی و از دل اشغال لبنانِ حزب ا… قدرتمند و معجزه آفرین و از دل جنگ سوریه یک نظام قدرتمند با مشروعیت بالا بیرون آید و فتنه گری و جنگ نیابتی داعش به یک قدرت نمایی جدّی برای دولت همسو با خط مقاومت و مرجعیت می شود .

وی گفت: آیا می توان به وعدۀ نابودی رژیم اسرائیل از طرف امام راحل و رهبری معظم تردید نمود که بارها فرموده اند : عاقبت دولت اسرائیل نابودی است و باید نابود شود و در همین راستا است که ۱۶ نهاد اطلاعاتی آمریکا تأکید می کنند ، آمریکا با تحولات فعلی برای خاورمیانۀ بدون اسرائیل آماده شود .

وی گفت: امروزه غزه و فلسطین عرصۀ رسوایی غرب است که با ادعای حقوق بشر بزرگترین و فجیع ترین نقض حقوق بشر را در غزه نادیده گرفته است از سازمان های به اصطلاح حقوق بشری و مدافع آزادی صدایی بلند نمی شود و اوباما با وقاحت تمام و مکرراً از کشتار کودکان حمایت می کند .

حجت الاسلام حسین محققی گفت: جهان در سکوت به تماشای نسل کشی و کشتار کودکان فلسطینی نشسته است و بیش از هرچیز سکوت سرانِ خود فروخته و بزدل کشورهای اسلامی آزار دهنده است کسانی که شدیدترین ظلم و جنایت را نسبت به برادران و خواهران مسلمان خود در ماه رمضان می بینند و سکوت می کنند و ای کاش تنها سکوت می کردند و نظاره گر بودند .

وی گفت: بر اساس سنت های الهی و تحولات و حقایق خاورمیانه ، خاورمیانه ی جدید به نام اسلام شکل خواهد گرفت و تمام توطئه های جبههغربی عربی و صهیونیستی با شکست مواجه و بازیگرانش رسوا خواهند شد.

محققی افزود: افتخار می کنیم در دنیا تنها کشور و ملتی هستیم که در سایۀ ولایت به ندای یا للمسلمین مظلومان فلسطینی پاسخ گفته ایم و رهبر آزاده و انقلابی مان بدون واهمه ، حمایت آشکار نظام را از گروه های مقاومت اعلام می دارد و می فرماید :تا آنجا که دخالت کنیم صریح می گوئیم ، ما در قضایای جنگ های ۳۳ روزه و ۲۲ روزه و ۸ روزه دخالت کردیم و نتیجه اش شد شکست اسرائیل . بعد از این هم هر ملتی ، هرگروهی با رژیم صهیونیستی مبارزه کند ما پشت سرش هستیم و کمکش می کنیم و هیچ ابایی هم از گفتن این حرف نداریم .

دیدگاه شما