وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 28 تير 1393 ساعت 10:41   |   کد مطلب: 8493
مردم ایران پرشورتر از سال‎های گذشته در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند
امام جمعه موقت ملایر گفت: با توجه به جنایات اخیر اسرائیل و بی توجهی جامعه جهانی و سکوت بین المللی در مقابل این جنایات،‌ راهپیمایی امسال حساس‌تر از سال‎های گذشته بوده و باید مردم ایران پرشورتر از سال‌های گذشته در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

 حجت‌الاسلام سید حسن فاضلیان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه ملایر در مصلای حضرت اباالفضل(علیه السلام) این شهر با اشاره به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ان روزها مردم مظلوم فلسطین و غزه با زبان روزه مورد حملات گسترده رژیم غاصب صهیونیستی قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه جمعه آخر ماه مبارک رمضان به فرمان حضرت امام خمینی(ره) به روز قدس نامگذاری شده است،‌ افزود: با توجه به جنایات اخیر اسرائیل و بی توجهی جامعه جهانی و سکوت بین المللی در مقابل این جنایات،‌ راهپیمایی امسال حساس‌تر از سال‎های گذشته بوده و باید مردم ایران پرشورتر از سال‌های گذشته در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

امام جمعه موقت ملایر ابراز کرد: متاسفانه اسرائیل از غفلت بین المللی به دلیل برگزاری مسابقات جام جهانی سوءاستفاده کرده و حملات و جنایت‌های خود را بر مردم بی دفاعو روزه دار عزه افزایش داده است.

وی  با اشاره به ۲۱ تیرماه و سالروز کشف حجاب توسط رضاخان، تصریح کرد: در آن روز رضاخان لباس‌های بلند را کوتاه کرد و بی‌حجابی را در کشور رواج داد که مردم خراسان در مقابل این بی‌شرمی تاب نیاورده و  علیه رضاخان تظاهرات کردند که سرانجام  رضاخان با به گلوله بستن مردم، بسیاری را در حرم مطهر رضوی به خاک و خون کشید.
فاضلیان ماهواره را مخرب ترین وسیله برای از هم گسیختگی خانواده‎ها معرفی کرد و گفت:‌ شهدای زیادی را در راه حفظ حجاب تقدیم کرده ایم،‌ اما امروز می بینیم که دشمن با ورود ماهواره به خانواده‎ها چادر را از سر زنان برداشته و باعث افزایش طلاق در سطح جامعه شده است.

وی بر هوشیاری و بیداری مردم تأکید کرد و افزود: برنامه‌های ماهواره از سوی دشمن طراحی می‌شود و غیرت را از مردان و حیا را از زنان ما دور می‌کند.

فاضلیان با تأکید بر اینکه باید با تدبیر برای آینده و تربیت فرزندان، ماهواره را به عنوان معضلی بزرگ از خانواده و خانه خود بیرون کنیم،‌ بیان کرد:‌ اگر آنتن‌های ماهواره برچیده شود، بسیاری از مشکلات و ناهنجاری‌های جامعه از جمله بی‌حجابی از بین می‌رود.

وی با اشاره به شهادت امیرمؤمنان حضرت علی (علیه السلام) در روز بیست و یکم ماه رمضان، تصریح کرد: عدالت‌محوری و دستگیری از یتیمان دو خصیصه بزرگ مولای متقیان بوده است و ماه رمضان بهترین فرصت برای دستگیری از یتیمان با الگوپذیری از این امام همام است.
امام جمعه موقت ملایر با اشاره به شخصیت امام اول شیعیان، بیان کرد: در هفته اکرام ایتام، خیرین و کسانی که تمکن مالی دارند، باید از این فرصت استفاده کنند و به دستگیری نیازمندان جامعه بپردازند.

وی به لیالی پر فضیلت قدر، اشاره کرد و افزود: این شب‌ها بهترین زمان برای توبه و نزدیکی به درگاه الهی است و  همه اقشار مردم به خصوص جوانان باید از لحظات ناب آن به درستی استفاده کنند.

فاضلیان ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی تصریح کرد: تقوا موجب خویشتنداری در انسان شده و کسی که تقوا پیشه کند همه خوبی‌ها در او جمع خواهد شد.

 

دیدگاه شما