وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 26 تير 1393 ساعت 19:48   |   کد مطلب: 8340
مراسم احیای شب‌های قدر در ۲۰۰ مسجد و هیئت مذهبی تویسرکان
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان دعای شب های قدر را نزدیک کننده انسان به خدا دانست و گفت: مراسم احیای شب‌های قدر در 200 مسجد و هیئت مذهبی تویسرکان برگزار می شود.

حجت‌الاسلام علی کاروند با بیان اینکه راز ونیاز وخواندن دعا انسان را از بیهودگی دور می‌کند، اظهار کرد: عبادت در شب های قدر بر اساس آیات و روایات از هزاران ماه عبادت شایسته تر و بهتر است.

وی در رابطه با ایام ضربت خوردن حضرت علی(ع) گفت:به خاطر جو تبلیغاتی که علیه حضرت علی(ع) انجام شده بود، مردم نتوانستند وی را به گونه ای درست و مناسب درک کنند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان تصریح کرد: باید بتوانیم با تشریح دلاوری ها و حکومت داری حضرت علی(ع) بخشی از مظلومیت آن امام بزرگوار را جبران کنیم.

حجت الاسلام کاروند از حضرت علی (ع) به‌عنوان اولین مظلوم تاریخ یاد کرد و افزود: علی (ع) در کعبه ولادت یافت و در خانه خدا به شهادت رسیدند.

وی در ادامه به برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در شب های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان در ۲۰۰ مسجد و بقاع متبرکه در سطح شهرستان تویسرکان اشاره و ابراز کرد:مانند هر ساله قرآن به سر گرفتن و مداحی، قرائت دعاهایی همچون جوشن کبیر، ابوحمزه ثمالی و مناجات امیرالمومنین (ع) برخی دیگر از برنامه های شب های قدر هستند.

دیدگاه شما