وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 13 تير 1394 ساعت 14:16   |   کد مطلب: 15105
سردار ظفری گفت: هم زمان با فرارسیدن شب های مبارک قدر مراسم احیاء در محل باغ موزه دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

به گزارش نافع، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان، با بیان این خبر ماه رمضان را فرصتی ویژه و مناسب برای پاک کردن دل ها و قلب ها دانست و اظهار داشت: بی شک حضور در این ماه باعث نزدیک شدن انسان به معبود می شود.
وی شب های قدر را نیز از پر برکت ترین شب ها دانست و افزود: خداوند متعال در این شب های عزیز و بزرگ درهای مغفرت را بر روی بندگان روزه دار خود گشوده است.
سرتیپ دوم پاسدار مهدی ظفری در ادامه تصریح کرد: مراسم شب های قدر باغ موزه دفاع مقدس با همکاری پایگاه مقاومت فجر، هیئت رهروان راه شهدا و هیئت جوانان حضرت علی اکبر علیه السلام سازمان هلال احمر استان برگزار می شود.
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان خاطر نشان کرد: این مراسم پرفیض و نورانی از ساعت 22:30 در شب های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان امسال در محوطه ی بیرونی باغ موزه برگزار خواهد شد.
وی هم چنین ضمن دعوت از مردم شریف و ولایتمدار همدان برای حضور در این مراسم معنوی یادآور شد: این مراسم با مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت برادران رضا بختیاری، احمد شانیان و احمد گلپریان و نیز سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دکتر فلاح مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور استان اجرا خواهد شد.
 

دیدگاه شما