وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 19 تير 1394 ساعت 16:57   |   کد مطلب: 15208
مردم دارالمومنین همدان در اعتراض به اشغال قدس شریف و جنایات اسرائیل و آمریکا در روز قدس باهم یک صدا شدند.

به گزارش نافع، مردم شهید پرور و انقلابی استان همدان به تاسی از مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، همانند مردم سایر استان ها در راهپیمایی روز قدس حضوری باشکوه داشتند.
مردم شهر همدان با وجود گرمای بی سابقه هوا و ازدحام جمعیت با مشت های گره کرده به دشمنان اسلام و مسلمانان ثابت کردند که همواره مدافع مظلوم در هرنقطه از دنیا که باشد هستند و مرزهای جغرافیایی برای مردم شهر همدان معنی ندارد.
نکته قابل توجه در راهپیمایی امسال حضور گسترده جوانان، نوجوانان و کودکانی که بود که همراه با خانواده ها و یا به تنهایی در راهپیمایی روز قدس شرکت داشتند.
مردم دارالمومنین همدان با سر دادن شعارهای«رهبری ملت ما الهی است، راه بدون رهبری گمراهی است»، «خامنه ایی رهبری روشنگر است، آیینه ی جمال پیغمبر است»، «اهل بصیرت پیرو رهبرند، در راه دین همیشه روشنگرند»، «داعش و بعث دو روی یک سکه اند، مزدور آمریکای پر فتنه اند» و «فریاد یک امت نجات قدس ایت، وحدت مسلمین حیات قدس است» تبعیت از مقام معظم رهبری و آزادی قدس شریف را به گوش جهانیان رساندند.
در بین مردم حضور مسئولین استانی، ورزشکاران، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان، روحانیان، دانش آموزان و دانشجویان به چشم می خورد.
انتهای پیام/ح
 

دیدگاه شما