وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 26 تير 1394 ساعت 11:26   |   کد مطلب: 15288
 جملات مسئولان تویسرکانی در وداع با رمضان/خداحافظ ای ماه خوب خدا
روزهای آخر ماه مبارک رمضان است و همه سعی می کنند با دعا، استغفار و هر آنچه در توان دارند از بزرگی این ماه، ماه کرم خدا بهره مند شود.

به گزارش نافع، به نقل از رودآور، روزهای آخر ماه رمضان را سپری می کنیم و در آستانه پایاین این ماه عزیز، ماه بندگی خدا.

دري باز شد به نام درگاه لطف الهي در ماه رمضان، كسي اگر از اين در وارد نشد كه روسياه است امام زين العابدين عليه السلام در مناجات خمسه عشر مي‌‌‌‌‌‌فرمايد: «إِلَهِي أَنْتَ الَّذِي فَتَحْتَ لِعِبَادِكَ بَاباً إِلَى عَفْوِكَ سَمَّيْتَهُ التَّوْبَةَ فَقُلْتَ تُوبُوا إِلَى اللَّهِ تَوْبَةً نَصُوحاً فَمَا عُذْرُ مَنْ أَغْفَلَ دُخُولَ الْبَابِ بَعْدَ فَتْحِهِ»(بحارالأنوار، ج‏91، ص‏142)، دري باز كردي و نامش را گذاشتي توبه، «فَمَا عُذْرُ مَنْ أَغْفَلَ دُخُولَ الْبَابِ بَعْدَ فَتْحِهِ»، ‌‌‌‌‌‌ديگر اگر كسي نيايد، گر گدا کاهل بود تقصير صاحبخانه چيست؟
هزار چراغ دارد و بيراهه مي‌‌‌‌‌‌رود بگذار تا بيفتد و بيند سزاي خويش

و اما خبرنگار رودآور در پی احساس وداع مسئولان تویسرکانی جملاتی خواندنی از آن ها شنید که به تحریر درآورده است؛

** حجت الاسلام مرتضی موحدی امام جمعه تویسرکان : خدا کند وداع با رمضان وداع با قرآن و با معنویت نباشد، ماه خدا پایان می یابد ان شاءالله که ضیافت ماه ادامه داشته باشد.

** محمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی : به هر حال تأسف دارد که ماه رمضان به انتها رسیده است، شعر معروفی است که می گوید عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت ؛ صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت، پایان ماهی که سرشار از فضای روحانی و معنوی رمضان و باز بودن درهای رحمت الهی بود تأسف دارد، چنانچه در فرازهایی از صحیفه سجادیه که ایت الله گیلانی سال های قبل هم آن را به خوبی می خوانند و در رادیو و تلویزیون هم پخش می شد، نشان می دهد که امامسجاد(ع) از اینکه ماه رمضان به اتمام رسیده است تدف می خوردند، ما هم از آمدن عید فطر خوشحال هستیم و هم این فرصت که به اتمام رسیده و تا سال آینده باید صبر کنیم تأسف می خوریم.

** حجت الاسلام علی کاروند: چه غم انگیز است لحظه وداع با رمضان. و حقیقت آن است زمانی که اعلام می شود عید سعید فطر شده است، خوشحالیم، اما اشگ اتمام رمضان هم به چشمان ما می آید.

** سعید سعیدی فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان:  رمضان قطعه ای از بهشت است که زود به تمام رسید.

** قاسم قربانی فرمانده انتظامی تویسرکان: وداع با رمضان هم لحظه خوشحالی است و هم لحظه حزن .

** محمدقاسم ترکاشوند رئیس دانشگاه پیام نور تویسرکان: ماه رمضان ماخ نزول قرآن و ماه بندگی هداست.خدایا توفیقی عطا مکن که در هیچ لحظه ای، هیچ روزی و هیچ ماهی ماه بندگی ات را فراموش نکنیم.

** محمد داوری رئیس بنیاد شهید تویسرکان: ماه رمضان سفره بیکران الهی گسترده بود ان شاءالله که توفیق داشتیه باشیم از این سفره متنعم شده باشیم و تا رمضان سال آینده از خدا می خواهیم که مجدد سر این سفره دعوت شویم.

** کیانوش سلیمانی رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان: خداوندا همراه ما را یاری فرما که به برکت این ماه پر فیض در تمامی مراحل زندگیمان همیشه در کارهایمان درک و عملی خیرخواهانه، نیکوکارانه با مودت و دوستی داشته باشیم.

** ابوالحسن سجاد منش رییس آموزش و پرورش منطقه ی قلقلرود: رمضان بهترین روزهای ایام عمرم است.

** حبیب الله شاهرخی رئیس مسئول اتاق اصناف تویسرکان:  ان شاءالله ماه رمضان زودتر بیاید.

** حجت الاسلام علی کاروند سرپرست اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان:

** رضا سلیمانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت تویسرکان: رمضان با همه خوبی ها و با همه رحمت و نعمتی که در آن هست با ما وداع می کند.

** علی افشاری مدیر اداره اوقاف و امورخیریه تویسرکان:  ان شاءالله که درب های بارگاه رحمت الهی با پایان یافتن رمضان نبندد چرا که به طور قطع این ماه سرشار از برکاتی است.

** محمدکاظم گمار شهردار تویسرکان:  ان شاءالله که اعمالمان مورد قبول درگاه حق تعالی قرار گیرد.

** مهدی کریمی مدیر اداره کتابخانه های عمومی تویسرکان: خداحافظ ای شب و روزهایی که جدا شدن از آن خیلی سخت است و خداحافظ ایدعای سحر و ابوحمزه و جوشن کبیر ... و دعاهای سرشار از معنویت، خداحافظ ...

** مهدی حاجی زین العابدینی رئیس ادراه فرهنگ و ارشاد تویسرکان: خداحافظ رمضان خداحاظ ای ماه خوب خدا.

** حجت الاسلام محمد رضیئی معاونت تبلیغ تویسرکان: این خداحافظی با یک دنیا دلتنگی است.

** مسعود حمزه ای شهردار سهر سرکان: وداع با رمضان وداع با تمام خوبی ها.

** سعید حسینی مدیر کمیته امداد تویسرکان: شاید گفت با معنا ترین جمله همان شعر معروف است ؛ عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت ؛ صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت

گزارش: فاطمه زنگنه

سایت خبری تحلیلی رودآور پیشاپیش عیدسعید فطر را بر همه مسلمانان جهان به ویژه مردم مؤمن تویسرکانی تبریک عرض می کند.

انتهای پیام/ح

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما