وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 19 تير 1394 ساعت 16:18   |   کد مطلب: 15204
	مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بهترین شعار روز جهانی قدس است
نابغه قرآنی جهان اسلام گفت: شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، بهترین شعار مسلمانان جهان در محکومیت جنایات استکبار جهانی بر ضد بشریت است.

به گزارش نافع، به نقل از سایت گرو، همزمان با سراسر کشور و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور قشرهای مختلف مردم در شهرستان نهاوند برگزار شد.

محمدتقی خان نابغه پاکستانی جهان اسلام در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: روز جهانی قدس روز اتحاد و یکپارچگی امت اسلام است و مردم در این روز آزادی قدس را از دست مزدوران منطقه‌ای فریاد زدند.

وی اظهار کرد: روز جهانی قدس روز انسانیت است و نه‌تنها شیعه ها و سنی‌ها بلکه هر انسان آزاده‌ای که دم از انسانیت می‌زند در این روز به میدان می‌آید و جنایات رژیم اشغالگر قدس را محکوم می‌کند.

این نابغه قرآنی جهان اسلام افزود: امام راحل و مقام معظم رهبری به‌خوبی بر موضوع قدس شریف تأکیددارند و مسئله فلسطین را از مهم‌ترین امور مسلمانان به‌حساب می‌آورند که این نشان‌دهنده اهمیت حضور ما در این روز است.

وی گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری به‌عنوان رهبر جهان اسلام فرمودند: به امید خدا قدس از چنگال اسرائیل غاصب آزاد خواهد شد و ما نیز با لبیک به‌فرمان ایشان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردیم.

محمدتقی خان اظهار داشت: در دین مبین اسلام به کمک به مظلوم بسیار سفارش شده است و امروز همه کشورهای اسلامی باید به فریاد ملت مظلوم فلسطین برسیم.

وی افزود: با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، انزجار خود را از جنایات صهیونیست‌ها اعلام می کنیم و با ملت فلسطین ابراز همدردی می کنیم.

محمدتقی خان نابغه قرآنی که از اهالی کشور پاکستان است قرآن را به روش‌های مختلف و خارق‌العاده‌ای که خودش ابداع کرده قرائت می‌کند و به 4 زبان زنده دنیا قرآن تلاوت می‌کند.

ازجمله روش‌هایی که او می‌تواند قرآن بخواند این است که به کسی که کتاب قرآن را بازکرده اعلام می‌کند که دارد چه آیه‌ای را در چه سوره‌ای و در چه صفحه‌ای از قرآن تلاوت می‌کند و وی ادامه آن را می‌خواند به همین دلیل وی را به‌عنوان نابغه قرآنی جهان اسلام معرفی کرده‌اند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما