وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 23 تير 1393 ساعت 13:05   |   کد مطلب: 8297
حمایت آل سعود از رژیم جعلی صیهونیستی که در غزه حمام خون به راه انداخته
نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان گفت: از یک سو رژیم جعلی صهیونیستی در غزه حمام خون به راه انداخته و از سوی دیگر حکومت فتنه برانگیز سعودی از جنایات رژیم اشغالگر قدس با رفتارهای متناقض خود حمایت می کند.

آیت الله غیاث الدین طه محمدی افزود: امروز شاهد اراده و عزم جدی سردمداران کفر جهانی، همپیمانان مرتجع آنها در منطقه و گروههای تکفیری و تروریستی برای ویران کردن بنیادین تشیع و نهضت فراگیر اسلامی در منطقه و سراسر جهان هستیم.

وی اضافه کرد: از یک سو رژیم جعلی صهیونیستی در غزه حمام خون به راه انداخته و از سوی دیگر حکومت فتنه برانگیز سعودی از جنایات رژیم اشغالگر قدس با رفتارهای متناقض خود حمایت می کند.

آیت الله محمدی کشتار مردان، زنان و کودکان در غزه را سندی محکم و زنده بر دروغین بودن ادعای طرفداران ظاهری حقوق بشر در جبهه نظام سلطه جهانی دانست و تصریح کرد: اکنون گروه تروریستی و افراطی داعش در حالی در عراق موجودیت شیعه و بیداری اسلامی را هدف گرفته که همه اندیشمندان می دانند که این گونه گروه ها ساخته و پرداخته نظام استکبار جهانی و هم پیمانان منطقه ای آنان هستند.

وی اظهار کرد: در چنین شرایطی سکوت خیانت بار و غیر قابل پذیرش مجامع و شخصیت هایی که دم از اسلام و یا حقوق بشر می زنند، یک فاجعه غم انگیز است.

امام جمعه همدان تاکید کرد: شخصیت های دینی، فرهنگی و اندیشمندان حوزه های مختلف امروز باید از ظلم های آشکار و هولناکی که در غزه و عراق به وقوع می پیوندند در گفتار و عمل ابراز برائت کنند.

 

دیدگاه شما