وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 20 تير 1393 ساعت 13:21   |   کد مطلب: 8247
اطعام ۲۴ هزارمددجوی نیازمند توسط کمیته امداد ملایر
مدیر کمیته امداد امام خمینی ملایر از اطعام 24 هزار نفر از مددجویان و نیازمندان توسط کمیته امداد امام خمینی ملایر در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار نافع در ملایر، علی کولیوند با اشاره به سنت افطاری و اطعام نیازمندان اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی ملایر نیز با مشارکت خیرین و نیکوکاران و نهادهای مختلف از ابتدای ماه مبارک رمضان تا پایان این ماه اقدام به انجام این سنت حسنه کرده است.

وی با درخواست از مردم برای مشارکت بیشتر در اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان افزود: امسال نیز مانند سال‎های گذشته از این طرح استقبال خوبی شده است و امیدواریم که ادامه داشته باشد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی ملایر با اشاره به طرح همیار مولا گفت: کمیته امداد امام خمینی در این طرح به روستاهای شهرستان مراجعه و با شنماسایی خانواده‎های نیازمند مواد غذایی و کالاهای اساسی را در اختیار این خانواده‎ها که تاکنون ۵۵۰ خانواده را شامل شده است، قرار می دهند.

وی طرح مفتاح‌الجنه و طاها که به ترتیت برای ۵۰۰ و ۲۰۰ نفر از افراد تحت پوشش اجرا می شود را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی ملایر در ماه مبارک رمضان برشمرد.

کولیوند از برپایی نمایشگاه ضیافت برای سومین سال متوالی در ملایر توسط مددجویان زیر پوشش این نهاد در ماه مبارک رمضان خبر داد و ابراز کرد: این نمایشگاه در نیمه دوم ماه رمضان برپا می‌شود و در این نمایشگاه دستاوردهای خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی در زمینه اشتغال و خودکفایی ارایه خواهد شد.

وی تصریح کرد: طرح حامی‌یابی برای ایتام و افراد بی‌بضاعت نیز در ماه مبارک رمضان ادامه داشته و پیش‌بینی می‌شود برای ۲ هزار یتیم، حامی از شهرستان ملایر و تهران جذب شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی ملایر به جمع‌آوری زکات فطریه همزمان با عید فطر اشاره کرد و گفت: امسال نیز زکات فطره نمازگزاران با کمک هیئت‌ امنای مساجد و روحانیون به همان میزان زکات جمع‌آوری شده به مساجد محله عودت داده و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

 

دیدگاه شما