وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 16 تير 1393 ساعت 08:24   |   کد مطلب: 8181
همزمان با هفته اکرام انجام می شود:
اطعام ۱۶ هزار مددجوی تویسرکانی در رمضان امسال
سرپرست کمیته امداد تویسرکان گفت: همزمان با هفته اکرام 16 هزار مددجوی تویسرکانی در رمضان امسال اطعام می شوند.

محمدجواد ترکاشوند در گفت و گو با خبرنگار نافع در تویسرکان با بیان اینکه ۱۶ هزار مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) تویسرکان توسط صندوق خیریه حضرت امیر المومنین (ع)  و همچنین دیگر خیرین همزمان با هفته اطعام و اکرام اطعام می شوند، اظهار کرد: همچنین  توزیع جیره خشک و سبد کالای غذایی  در بین این خانواده ها در طول این هفته از دیگر اقدامات این نهاد می باشد.
وی افزود: اطعام روزه داران در این ماه پر برکت که ثواب و پاداش آزاد کردن بنده ای در راه خدا را دارد یکی از اقدامات ارزنده کمیته امداد این شهرستان است که همزمان با احسان خیرین در سراسر کشور در میان نیازمندان صورت می گیرد.

سرپرست کمیته امداد تویسرکان خاطر نشان کرد: حامی یابی ایتام بی سرپرست نیز در ماه نزول وحی الهی و به خصوص از روزهای پانزدهم  تا بیست و یکم به اوج خود می رسد و مردم کوچکترین فرصت نیکی را غنیمت شمرده و به سوی امور خیر می شتاپند.
ترکاشوند تصریح کرد: این مراسم خداپسندانه نیز با حضور بیش از هزاران نفر از نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خیمنی (ره) به همت مسئولان کمیته امداد  و مساعدت مالی خیرین برگزار می شود و سفره های نعمت الهی برای خانواده ها  پهن می گردد تا در دقایق افطار دستانی نیازمند در کنار هم به سوی آسمان دراز شود و حمد و ثنای طعام احسان شده گفته شود.

وی با اشاره به اینکه افطار دادن به روزه داران در ماه پر فضیلیتی چون رمضان علاوه بر خشنود ساختن قلب های بندگان الهی موجب بخشش گناهان افطاردهنده می شود، افزود: خیرین و نیکوکاران نیز از جمله کسانی هستند که به چنین امور شایسته و خداپسنداده دست می زنند و کمیته امداد را در یاری رسانی به نیازمندان همراهی می کنند.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) تویسرکان افزود: این کار علاوه بر این که مورد رضایت خداوند است و در پرونده اعمال افراد نوشته نوشته شده و باعث مسرور و خشنود گشتن وجدان وی می شود.

ترکاشوند از بازدید از خانواده های تحت پوشش کمیته امداد توسط مسئولان شهرستان و ارائه مساعدت‌های لازم در قالب طرح مفتاح‌الجنه در رمضان امسال خبر داد و افزود: این نهاد با اجرای طرح هایی همچون محسنین،یاسین، کوثر، اکرام، شفا و طاها نیز بستر لازم را برای حضور مشارکت های مردمی و تشویق و ترغیب خیران و حامی یابی برای ایتام در ماه مبارک رمضان فراهم می سازد.

دیدگاه شما