وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 18 تير 1393 ساعت 13:16   |   کد مطلب: 8227
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کبودراهنگ گفت:کتابخانه های عمومی شهرستان کبودراهنگ درجذب کتب اهدایی رتبه اول استانی را کسب کرده است.

به گزارش نافع، سید جواد معینی یکی از راه های تقویت منابع کتابخانه‌های عمومی را اهداء کتاب از سوی مردم به این مراکز عنوان کرد و گفت: با اجرای این طرح مردم نقش مهمی در غنی سازی منابع کتاب در کتابخانه های عمومی شهرستان ایفا می کنند.

معینی، اهدای کتاب را اهدای دانائی عنوان کرد و افزود: با اهدای کتاب های خوب می توان در ایجاد روحیه کتابخوانی و ارتقای سطح فرهنگ، آگاهی، بینش و اخلاق افراد تأثیرگذار باشیم.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کبودراهنگ اذعان داشت : درسه ماهه اول آغاز این طرح که با شعار «اهدای کتاب، تجلی عزم ملی در تعالی فرهنگ ایران اسلامی» از ششم اردیبهشت ماه سال جاری کلید خورده است در سطح شهرستان با استقبال و مشارکت گسترده مردم روبرو شده ایم.

معینی از اهداء سینزده هزار و صد جلد کتاب توسط مردم و سازمان ها به کتابخانه های عمومی شهرستان در سال جاری خبر داد و گفت: کتابخانه های این شهرستان با مشارکت خیرین اهداء کننده کتاب و تلاش همکاران رتبه اول استان را دراین زمینه را کسب کرده است .

وی از ادامه این طرح درطول سال خبر داد و گفت: علاقه مندان به شرکت در این طرح می توانند در سراسر شهرستان جهت اهدای کتاب های خود با شماره تلفن ۰۸۱۳۵۲۲۳۱۶۱ تماس بگیرند.

معینی از آمادگی این اداره جهت دریافت کتاب های اهدایی در درب منازل اهداکنندگان کتاب خبر داد و گفت: همچنین خیرین عزیز می توانند کتاب های اهدایی خود را با مراجعه به نزدیکترین کتابخانه عمومی محل سکونت تحویل داده و در این امرخداپسندانه شرکت نمایند.

معینی بیان داشت: این کتاب ها پس از گذراندن مراحل فنی و مجموعه سازی برای استفاده عموم شهروندان وارد مخزن کتابخانه‌های عمومی شهرستان خواهند شد و امکان بهره برداری از این کتاب ها برای تمامی اعضای کتابخانه های شهرستان فراهم خواهد آمد.

وی گفت: کتاب‌های جمع آوری شده جهت غنی سازی در کتابخانه‌های عمومی ای که در درجه اول شخص اهدا کننده اعلام نماید استفاده می شوند و در صورت عدم نیاز آن کتابخانه به دیگر کتابخانه‌های عمومی استان که نیاز به آن کتاب دارند ارسال خواهد شد.

دیدگاه شما