وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 7 تير 1403 ساعت 11:07   |   کد مطلب: 43507
فرماندار همدان گفت: ۱۵ شعبه سیار شهری و ۲ شعبه سیار روستایی هم در این روز آماده ارائه خدمات بوده تا کار اخذ آراء را انجام دهند.

مسلم مخفی در گفتگو باخبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»، اظهار کرد: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حوزه انتخابیه شهرستان همدان در در روز هشتم تیرماه همزمان در سراسر کشور در ۳۲۰ شعبه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه آمادگی خوبی برای برگزاری انتخابات وجود دارد، عنوان کرد: بیش از ۵۰۰۰ نفر در سطح شهرستان کار اجراء، نظارت و امنیت انتخابات را عهده‌دار هستند.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: شعب تجهیز شده‌اند وآمادگی لازم را برای این کار دارند، نماینده‌های فرماندار نیز مشخص شده‌اند.

مخفی با اشاره به اینکه کاربران رایانه نیز مشخص شده‌اند، بیان کرد: آموزشهای لازم برای انجام این امر دیده شده است.

وی تاکید کرد: امروز، روز آخر تبلیغات بوده و فردا سکوت تبلیغاتی را داریم، الحمدلله شرایط در سطح شهرستان برای برگزاری یک انتخابات سالم ایجاد شده است.

فرماندار همدان تاکید کرد: ۱۵ شعبه سیار شهری و ۲ شعبه سیار روستایی هم در این روز آماده ارائه خدمات بوده تا کار اخذ آراء را انجام دهند.

وی در پایان با بیان اینکه امیدواریم با حضور خوب مردم شاهد انتخابات خوبی در سطح شهرستان باشیم، یادآور شد: هنوز تعداد رای اولی‌ها مشخص نیست، برای این کار لازم است از ثبت‌احوال استعلام بگیریم.

انتهای خبر/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما