وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 8 تير 1403 ساعت 08:44   |   کد مطلب: 43510
فرآیند رای‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دقایقی پیش با دستور رسمی وزیر کشور آغاز شد

به گزارش نافع،صبح امروز (جمعه) هشتم تیرماه ۱۴۰۳ فرآیند اخذ رأی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با دستور احمد وحیدی وزیر کشور آغاز شد.

احمد وحیدی وزیر کشور صبح امروز (جمعه) ۸ تیرماه پس از صدور فرمان آغاز انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری اظهار داشت: فرآیند برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را در ۵۸۶۴۰ شعبه داخل و ۳۴۴ شعبه در خارج کشور را آغاز می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات با توجه به اینکه صرفاً ۴۰ روز فرصت بود در این مدت مقدمات کار فراهم شد، عنوان کرد: ما امروز انتخابات را آغاز می‌کنیم. در حالی که این کار به صورت عادی حداقل یک سال زمان نیاز دارد و آماده شدن برای انتخابات در این مدت، نشان دهنده استحکام در امور در جمهوری اسلامی ایران و اصرار در انجام کارها در وقت خود به ویژه در موضوع انتخابات است که مظهر مردم سالاری دینی ما است.

وزیر کشور ضمن دعوت برای تحقق مشارکت در انتخابات خاطرنشان کرد: از همین جا دعوت می‌کنیم از همه ملت عزیز ایران که در ساعات اولیه در شعب اخذ رای حاضر باشند و به نامزدهای انتخابات مد نظر خود رای بدهند.

وحیدی تاکید کرد: به ملت عزیز ایران اطمینان می‌دهیم که انتخابات در کمال امنیت و سلامت برگزار خواهد شد و هم اکنون حدود ۴۶۸۹۴ نفر از افرادی که از سوی داوطلبان به عنوان نمایندگان آن‌ها در صندوق حضور دارند، کارت برای آن‌ها صادر شده است.

وی اضافه کرد: این امر حکایت از آن دارد که ناظران مختلف علاوه بر هیئت‌های اجرایی و نمایندگان فرمانداری‌ها و شورای نگهبان و بازرسان بر سر صندوق‌ها حضور دارند و همه امور کاملاً تحت نظارت قرار دارد تا یک انتخابات در تراز جمهوری اسلامی ایران رقم بزنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما