وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 7 تير 1403 ساعت 11:04   |   کد مطلب: 43505
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان خبر داد:
آمادگی کامل همدان برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با بیان اینکه به تازگی انتخابات ۱۱ اسفند را برگزار شده و استان همدان آمادگی کامل برای برگزاری این انتخابات را دارد، گفت: دوره آموزشی و مانور انتخاباتی نیز برگزار شده است تا انتخابات به خوبی برگزار شود.

حسن رضانیا در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری و تحلیلی «عصر همدان» با اشاره به اینکه پیش بینی شده است که تعداد هزار و ۳۱۳ شعبه اخذ رأی در استان داشته باشیم، گفت: از این تعداد، ۹۷۲ شعبه اخذ رأی ثابت هستند.

وی با بیان اینکه ۳۴۱ شعبه اخذ رأی سیار آماده رأی‌گیری هستند، افزود: ۶۱۵ شعبه شهری و ۶۹۸ شعبه روستایی برای اخذ رأی مردم استان همدان پیش‌بینی شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان ادامه داد: با توجه به اینکه به تازگی انتخابات ۱۱ اسفند را برگزار کردیم آمادگی کامل برای برگزاری این انتخابات را داریم.

رضانیا با اشاره به اینکه تمهیدات لازم در فرمانداری‌ها انجام شده است، گفت: دوره آموزشی و مانور انتخاباتی نیز برگزار شد تا انتخابات به خوبی برگزار شود.

وی با بیان اینکه نیروهای امنیتی نیز تدابیر خاص خود را داشتند، افزود: در پیش‌بینی زیر ساخت‌ها در حوزه مخابرات و برق مشکل خاصی نداریم و آماده هستیم تا انتخاباتی امن، سالم و رقابی برگزار کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با اشاره به اینکه واجدان شرایط برای حضور در این انتخابات حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر هستند، تصریح کرد: البته هنوز آمار دقیق واجدان شرایط اعلام نشده است.

رضانیا در پایان با تأکید بر اینکه امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات است، خاطرنشان کرد: ستادهای کاندیداها می توانند تا هشت صبح فردا فعال باشند اما مطابق قانون از ساعت هشت صبح به بعد هرگونه تبلیغ در فضای حقیقی و مجازی ممنوع است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما