وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 24 مهر 1402 ساعت 13:00   |   کد مطلب: 43346
سرپرست شهرداری شهر اسدآباد خبر داد:
جابجایی ساخت سرویس بهداشتی در پارک شهید رجایی
سرپرست شهرداری شهر اسدآباد با اشاره به سرویس بهداشتی پارک شهید رجایی این شهر به عنوان یکی از مطالبات به حق مردم، گفت: ساخت این سرویس همراه با ده چشمه، بوفه و نمازخانه خواهد بود که در حال بررسی مکانی دیگر برای ایجاد آن هستیم.

به گزارش نافع، سرویس بهداشتی پارک شهید رجایی شهر اسدآباد، یکی از مطالبات به حقی است که سال‌ها درب آن به علت قابل استفاده نبودن بسته بود.

این مطالبه به حق که بارها از این رسانه از مسئولان شورای اسلامی و شهرداری این شهر مطالبه شده بود، هفته گذشته شهرداری اقدام به تخریب آن کرده و قصد دارد مکانی دیگر را بر آن در نظر بگیرند.

سرپرست شهرداری شهر اسدآباد در این باره در گفتگو با خبرنگار عصر همدان گفت: ساخت سرویس بهداشتی در نقطه‌ای دیگر پارک انجام خواهد شد.

علی‌حسن امیدی ادامه داد: ساخت این سرویس بهداشتی با ده چشمه همراه با بوفه و یک نمازخانه کوچک خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه این سرویس بهدشاتی فعلاًتخریب شده، افزود: برای مکانیابی ایجاد این سرویس بهداشتی، در حال بررسی موضوع فاضلاب آن هستیم تا کار را شروع کنیم.

عدم اجازه برای ایجاد پارک بانوان به دلیل مشرف بودن منازل اطراف

سرپرست شهرداری شهر اسدآباد در پاسخ به سؤال خبرنگار ما که ساخت پارک بانوان آیا در پارک شهید رجایی اجرا خواهد شد یا خیر؟، گفت: ایجاد پارک بانوان در این پارک امکان‌پذیر نیست و به دلیل مشرف بودن منازل اطراف آن به این پارک، اجازه آن را نداریم.

پارک شهید رجایی به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و اصلی‌ترین پارک‌های شهر اسدآباد در مقابل ساختمان شهرداری این شهر است که یک کتابخانه‌ در آن وجود دارد، سرویس بهداشتی آن قابل استفاده نبوده و از سوی شهرداری تخریب شده، این پارک که در آن بسیاری از برنامه‌های فرهنگی هم اجرا می‌شود، نیاز به رسیدگی بیشتری دارد چراکه از لحاظ آبخوری و چمن مناسب هم دارای مشکلاتی است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما