وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 25 مرداد 1393 ساعت 07:23   |   کد مطلب: 8973
ساماندهی پارک های شهر نهاوند تا پایان فصل کاری
شهردار نهاوند گفت: بوستان‌های شهر نهاوند تا پایان فصل کاری ساماندهی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار نافع در نهاند، شاهین فرجی‌فر افزود: مشكلات موجود در نهاوند يك شب به وجود نيامده بلكه در طول ساليان ايجاد شده پس نبايد از مسئولين انتظار داشت كه تمامي اين مشكلات در طول يك سال مرتفع شوند.

وی با تاكيد بر اينكه تاكنون شوراي محترم اسلامي و شهرداري با انجام برنامه ريزي هاي منسجم و كارشناسي گامهاي بلندي را در راستاي توسعه شهر برداشته اند افزود : تمامي پروژه ههاي مورد بازديد تا پايان فصل كاري به اتمام خواهند رسيدکه بهره برداری از این پروژه ها تاثير قابل توجهي در توسعه شهرستان نهاوند خواهد داشت.

فرجی‌فر اظهار کرد: پروژه بازگشایی محور دوخواهران نهاوند با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان و به طول 320 متر که برای بازگشایی آن 35 خانه تملک شده است در هفته دولت امسال به بهره برداری میرسد.
در این بازدید خبرنگاران به همراه شهردار و شورای شهر نهاوند از پروژه هایی شامل ساماندهي پارك آزادگان ، پياده رو سازي و كف پوش بلوار شهيد حيدري ،ساماندهي پارك لاله ، ساماندهي ورودي شهر از سمت كرمانشاه ، ساماندهي پارك شهيد طالبيان ، بازگشايي و تعريض خيابان دو خواهران ، ساماندهي محل استقرار كارگران دائمي و موقت، احداث پارك نواري بلوار ورزش ، زير سازي راه دسترسي به تپه ابوذر بازديد نمودند.
در پايان مراسم با حضور در مقبره شهداي گمنام واقع در تپه ابوذر (بام نهاوند) با تجديد پيمان با آرمان هاي شهدا و امام راحل از 19 خبرنگار نهاوند با اهدا لوح و هدايايي از طرف شوراي اسلامي شهر و شهرداري تجليل و قدرداني شد .

دیدگاه شما