وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 24 مرداد 1393 ساعت 10:37   |   کد مطلب: 8962
پارک بانوان همدان توسعه می یابد
معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری شهرداری همدان با اشاره به اینکه وسعت بوستان بانوان همدان در حال افزایش است، گفت: پارک بانوان پایلوت ورزشی بانوان است .

محمدرضا بیاناتی در نشست با اصحاب رسانه با بیان اینکه کشتی محلات برای نخستین بار در همدان استارت زده می شود، اظهار داشت: همچنین فوتبال محلات نیز برای اولین بار از همدان شروع شد و در آینده ای نزدیک نیز والیبال محلات فعالیت خود را شروع خواهد کرد.

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری شهرداری همدان افزود: باشگاه شهرداری همدان یکی از قدیمی ترین و موفق ترین باشگاه ها در کشور و همچنین یکی از محوری ترین باشگاه های مطرح بوده است.

وی با اشاره به اینکه رویکرد اصلی شهرداری ها شهروند محوری است، بیان داشت: شهرداری به دنبال جلب مشارکت شهروندان است و سازمان فرهنگی وررشی شهرداری نیز باید به دنبال شهروند محوری باشد.

بیاناتی با بیان اینکه توجه به حوره ورزش، ورزش همگانی و سلامت از وظایف شهرداری ها است، اضافه کرد: شهرداری ها می توانند به ورزش قهرمانی نیز توجه کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری شهرداری همدان با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر سیاست گذار و شهرداری مجری است، عنوان داشت: یکی از سیاست ها کاهش استرس اجتماعی و آسیب های اجتماعی است که از طریق ورزش این می توان آنها را رفع کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه مدیریت شادی نیز از رویکردهای شهرداری است، گفت: سازمان فرهنگی وررشی شهرداری همدان یکی از قابلیت های ورزشی استان است که تربیت نسل را انجام می دهد.

بیاناتی ابراز داشت: در حوزه فعالیت سازمان فرهنگی وررشی شهرداری مدرسه فوتبال آن در چهار رده سنی با 320 نفر عضو و 40 درصد رشد در سال 93 یکی از مدارس فوتبال نمونه است.

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری شهرداری همدان با اشاره به اینکه در راستای افزایش زیر ساخت های ورزشی اقداماتی از طریق شهرداری صورت گرفته است، اذعان داشت: امسال در پروژه های فرهنگی چهار قطعه زمین برای سالن های ورزشی در نظر گرفته شده است که دو قطعه از زمین ها را در حصار و منوچهری به سپاه داده ایم و پروژه مجموعه فرهنگی ورزشی دره مرادبیک در سال 93، 94 در دستور کار قرار دارد و همچنین کشتارگاه سابق در خضر نیز با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان از دیگر اقدامات است که کارهای عمرانی آن شروع شده است.

وی اظهار داشت: همچنین بحث ساماندهی چمن های مصنوعی، ورزش محلات با حضور 90 تیم و دو هزار نفر شهروند در دستور کار قرار دارند.

بیاناتی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر همدان با شهرداری در حوزه های مختلف همکاری همه جانبه دارد، افزود: از جاده رباط شورین بازدیدی داشتیم و از اراضی شهرداری همدان که دارای کاربری های دیگری بود پنج هکتار زمین برای فوتبال محلات در نظر گرفته شده تا یک سایت ورزشی مناسب داشته باشیم.

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری شهرداری همدان با اشاره به اینکه پارک بانوان همدان وسعت آن در حال افزایش است، بیان داشت: چراکه پارک بانوان پایلوت ورزشی بانوان ست و بنا داریم که باغ کنار دستی پارک را خریداری و آن را وسعت دهیم.

وی با اشاره به اینکه زمینی را نیز برای احداث استخر و سالن به ورزش و جوانان همدان داده ایم، اضافه کرد: در سال گذشته نیز پایگاه های مقاومت را در راستای نیازهای وررشی حمایت کردیم و شهرداری همدان در حد بضاعت خود در راستای ورزش کمک خواهد کرد.

بیاناتی با اشاره به تیم اوند همدان نیز عنوان داشت: امال برای لیگ دسته دو درخواست کردیم و در این راستا نیز کلی چکش کاری انجام دادیم و همچنین موافقت شهردار را نیز گرفتیم و همه استحضار دارند که الوند از همدان رفته بود و با اقدامات رسانه ای و همکاری هایی که صورت گرفت خوشبختانه تیم الوند در همدان ماند و به بخش خصوصی واگذار شد.

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری شهرداری همدان در ادامه گفت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان در دو سال آینده بزرگ تر از اکنون خواهد شد و قطعا نام هنری نیز به آن اضافه می شود.

وی با بیان اینکه خبرنگاران شهروندان خاص هستند، ابراز داشت: خبرنگاران می توانند ما را با انتقادات و پیشنهادات سازنده یاری دهند.

بیاناتی با اشاره به اینکه هیئت های ورزشی از شهرداری کمک می خواهند، اذعان داشت: کشف استعدادهای نهفته در محلات بهترین کمک شهرداری به هیئت های ورزشی است چراکه پتانسیل بالایی در ورزش محلات وجود دارد.

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری شهرداری همدان  اظهار داشت: همچنین سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان میزبان مسابقات دارت و شطرنج بانوان شهرداری های کلان شهرها با حضور بیش از صد نفز و 10 شهر است.

سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان در ادامه گفت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان با حمایت شواری اسلامی شهر و شهرداری در بخش همگانی، محلات و قهرمانی و همچنین برنامه های مشغول به فعالیت است.

امیرحسین اسکندریان افزود: هدف سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان ترویج فرهنگ ورزش و دوری افراد از معضلات است.

وی با اشاره به اینکه افتتاح کشتی محلات روز جمعه انجام می شود، بیان داشت: این مسابقات در رده نونهالان و نوجوانان و با حضور بیش از 250 ورزشکار و بیش از 17 تیم در شهر همدان برگزار می شود.

اسکندریان با بیان اینکه قصد داریم ورزش محلات رت در شهر همدان رونق دهیم، اضافه کرد: در این راستا از بوستان های شهر استفاده خواهیم کرد.

سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان عنوان داشت: همچنین سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان در بعد قهرمانی و در تمامی رده ها فعال است که در لیگ های مختلف کشور شرکت خواهند کرد.

منبع:مهر

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما