وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 10 شهريور 1394 ساعت 09:03   |   کد مطلب: 16198
معاون فنی و اجرایی نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان همدان گفت: سامانه گرمایشی 30 مدرسه در شهرستان همدان تاکنون استاندارد سازی شده است.

به گزارش نافع، محمد رضا مرادی در نشست شورای آموزش و پرورش همدان افزود: برای استاندارد سازی 364 کلاس درس در قالب 30 طرح 17 میلیارد و 310 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی هزینه شده است که 9 طرح آن در هفته دولت امسال بهره برداری شد.
وی اضافه کرد: به طور متوسط برای استاندارد سازی سامانه گرمایشی مدارس به ازای هر کلاس درس 70 میلیون ریال اعتبار نیاز است.
وی ادامه داد: آموزش و پرورش باید مدارسی که نیازمند سیستم گرمایشی استاندارد هستند را اعلام کند تا نسبت به استاندارد سازی آن اقدام شود.
رییس آموزش و پرورش ناحیه دو همدان نیز یکی از مشکلات عمده در سال تحصیلی جاری را نیروهای مازاد در متوسطه دوم عنوان کرد و گفت: در این مقطع یک چهارم نیروها مازاد هستند و پایه نهم در متوسطه اول نیرو بر است.
محمد باب الحوائجی اضافه کرد: ساماندهی نیروی انسانی از متوسطه دوم انجام شده و همه نیروهای مازاد مکلف هستند در حوزه ابتدایی تدریس کنند که این موضوع مشکلات زیادی را ایجاد کرده است.
وی اجرای نظام 3-3-6 را طرحی شتاب زده و بدون کار کارشناسی عنوان کرد و گفت: این پایه بدون درنظرگرفتن نیرو و فضای آموزشی استقرار یافت.
استان همدان حدود 280 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی دارد.

پایان پیام/م

دیدگاه شما