وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 10 شهريور 1394 ساعت 08:30   |   کد مطلب: 16191
بر اساس کلیپ منتشر شده در سایت های وابسته به داعش، این گروه تروریستی، چهار نفر از نیروهای شیعه بسیج مردمی را که در کنار نیروهای امنیتی عراق با داعش می جنگند، آتش زد.

به گزارش نافع به نقل از جام، گروه تروریستی داعش با انتشار ویدئویی از آخرین جنایات خود، به آتش کشیده شدن چهار نفر از نیروهای بسیج مردمی عراق را به تصویر کشید. به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از "القدس العربی"؛ بر اساس کلیپ منتشر شده در سایت های وابسته به داعش، این گروه تروریستی، چهار نفر از نیروهای شیعه بسیج مردمی را که در کنار نیروهای امنیتی عراق با داعش می جنگند، آتش زد.

در این کلیپ، چهار نفر با لباس های نارنجی رنگ ظاهر می شوند که خود را از نیروهای شیعی بسیج مردمی معرفی می کنند. در پایان این کلیپ، این افراد با دست و پایی در غل و زنجیر از داری آهنی آویزان شده‌اند و شراره‌های آتش از زیر آنان زبانه می‌کشد.

در این کلیپ، یکی از عناصر نقاب دار گروه تروریستی داعش می گوید: "اکنون زمان قصاص فرا رسیده است؛ امروزهمانطور که این افراد به ما تعدی کردند، ما نیز به آنها تعدی می کنیم و آنان را به سزای اعمالشان می رسانیم."

 

 

انتهای پیام/م

 

دیدگاه شما