وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 13:35   |   کد مطلب: 15735
نماینده کمیته جستجوی مفقودین در همدان:
شهر شیرین سو مزین به دو شهید گمنام می شود
نماینده کمیته جستجوی مفقودین در همدان از تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام در شهر شیرین سو خبر داد.

به گزارش نافع، محمد جواد زمردیان افزود: این شهر به عنوان سومین نقطه از محل خاکسپاری دوتن از شهدای معزز گمنام کاروان معراجیان مجنون در روزهای آینده، میزبان این دو کبوتر خونین بال خواهد بود. 
وی بیان کرد: پیکر مطهر این دو شهید گمنام 17 و 38 ساله، در مناطق عملیاتی شرهانی و زبیدات عراق تفحص شده و متعلق به عملیات محرم در سال 1362 و تک دشمن در سال 67 می باشند
زمردیان افزود: از بین مناطق پیشنهادی برای دفن این دو شهید بزرگوار پارک نواری میدان امام حسین(ع) شیرین سو به عنوان آرامگاه این دوکبوتر خونین بال انتخاب گردیده است. 
لازم به ذکر است؛ جزئیات بیشتر در باره تشییع و خاکسپاری این دو شهید معزز گمنام سالهای دفاع مقدس متعاقبا از طرف کمیته جست و جوی مفقودین اعلام خواهد شد و گفت:این شهر به عنوان سومین نقطه از محل خاکسپاری دوتن از شهدای معزز گمنام کاروان معراجیان مجنون در روزهای آینده میزبان این دو کبوتر خونین بال خواهد بود. 
زمردیان افزود: پیکر مطهر این دو شهید گمنام 17 و 38 ساله، در مناطق عملیاتی شرهانی و زبیدات عراق تفحص شده و متعلق به عملیات محرم در سال 1362 و تک دشمن در سال 67 می باشند
وی افزود: از بین مناطق پیشنهادی برای دفن این دو شهید بزرگوار پارک نواری میدان امام حسین(ع) شیرین سو به عنوان آرامگاه این دوکبوتر خونین بال انتخاب گردیده است. 
لازم به ذکر است جزئیات بیشتر در باره تشییع و خاکسپاری این دو شهید معزز گمنام سالهای دفاع مقدس متعاقبا از سوی کمیته جست و جوی مفقودین اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما