وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 09:08   |   کد مطلب: 15722
همزمان با شب شهادت امام جعفر صادق(ع) یادواره شهدای مسجد مهدیه همدان برگزار می‌شود.

به گزارش نافع به نقل از فارس، در روزهایی که دارالمومنین همدان حال و هوای شهادت و عاشورایی به خود گرفته یادواره شهدای مسجد مهدیه این شهر همزمان با شب شهادت امام جعفر صادق (ع) برگزار می‌شود.

فرمانده پایگاه شهید یوسفی مسجد مهدیه همدان با اعلام این خبر اظهار کرد: از ماه‌ها قبل قرار بود که این یادواره به نحو مطلوب و در خور نام و شأن شهدا برگزار شود.

غلامرضا فریدونی افزود: با هماهنگی انجام شده همزمان با شب شهادت امام جعفر صادق (ع) این یادواره با حضور مردم شهیدپرور شهر همدان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه حضور شهدای گمنام در استان و همزمانی این یادواره با ورود آنها حال و هوای خاصی به این مراسم خواهد داد گفت: حضور پیکر سه شهید گمنام در این مراسم که قرار است روز سه‌شنبه در پارک مردم همدان دفن شوند، فضای معنوی دوچندانی را به این یادواره خواهد بخشید.

فرمانده پایگاه شهید یوسفی مسجد مهدیه همدان یادآور شد: در این مراسم سیدرضا موسوی از آزادگان و رزمندگان دفاع مقدس به بیان خاطرات خواهد پرداخت.

وی افزود: سردار سعید قاسمی به عنوان مدعو ویژه در این مراسم به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

فریدونی گفت: سیدرضا قاسم‌پور از مداحان برجسته استان هم در این مراسم به ذکر مصیبت حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و همچنین رئیس مکتب شیعه خواهد پرداخت.

گفتنی است یادواره شهدای مسجد مهدیه همدان همزمان با شب شهادت امام جعفر صادق(ع) همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما