وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 14 مرداد 1394 ساعت 16:52   |   کد مطلب: 15636
شرایط منطقه هفت به گونه ای مدیریت شده که از این منطقه صادارت به کشورهای غربی صورت می گیرد.

به گزارش نافع،  مدیر عامل شرکت انتقال گاز ایران با بیان این مطلب در آیین تودیع و معارفه مدیرمنطقه هفت عملیات انتقال گاز ایران اظهار کرد: مراسم تودیع و معارفه دو وجه دارد که تلخ و شیرین را با هم دارد که تلخ به دلیل خروج مدیر از مجموعه و شیرین به واسطه بروز حوادث و اتفاقات جدید در یک محل است.

محمد علی امام افزود: حمید فیاض از ابتدای تاسیس این منطقه حضور داشتند و خدمات و زحمات بسیاری برای تشکیل و به اینجا رسیدن منطقه انجام داده است.

 وی تاکید کرد: کار در عملیات تنها به اقدامات سخت افزاری محدود نمی شود و زحمات و خدمات تک تک اعضای گروه باعث پیشبرد برنامه های منطقه می شود.

امام با بیان اینکه وجود ما در خدمت عملیات قرار دارد، بیان کرد: شیرینترین بخش عملیات رسانده گرما در هنگام سرما در منازل همه افراد است.
وی تصریح کرد: لازمه حرکت در سازمان تغییر و تحول است که به منزله انتقال تجربه و دانش است.
مدیرعامل شرکت انتقال گاز اظهار داشت: صفرعلیزاده از همکاران بسیار پرتجربه و با دانش است که در عملیات های بسیاری حضور داشته و تجربیات فراوانی را کسب کرده است.
وی به فعالیت ها و زحمات بیشمار صفرعلیزاده اشاره و عنوان کرد: صفرعلیزاده منشا خدمات زیادی در مناطق سخت و پرزحمت بوده است.

 امام اضافه کرد: منطقه هفت انتقال ایران در مدت زمان کوتاهی به مهمترین مرکز انتقال مهم کشور تبدیل خواهد شد.

وی ادامه داد: درمنطقه همدان پنج ایستگاه جدید پلدختر، کوهدشت، بیستون، دیواندره و دهگلان پوشش داده خواهد شد.
مدیرعامل شرکت انتقال گاز تاکید کرد: منطقه هفت در آستانه تحول بزرگ و فوج کار عملیاتی قرار می گیرد.
وی خاطرنشان کرد: سال گذشته به هیچ عنوان در غرب کشور با قطعی گاز مواجه نبودیم که این مسئله به دلیل مدیریت خوب منطقه هفت و کارکنان این منطقه بوده اند.
لازم به ذکر است، حمید فیاض مدیرمنطقه هفت عملیات انتقال گاز ایران پس از گذشت هفت سال خدمت در این منطقه پست خود را به علی صفرعلیزاده تحویل داد.
انتهای پیام/م

 

دیدگاه شما