وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 16 بهمن 1393 ساعت 09:47   |   کد مطلب: 12686
با حضور مسئولین شهرستانی و استانی مردم روستاهای خیرآباد و آق تپه قهاوند از این نعمت خدادادی برخودار گشتند.

به گزارش نافع،به نقل از پایگاه خبری جهاد پرس ، محمدمهدی مهدوی عصر امروز در آئین بهره‌برداری از پروژه گازرسانی روستاهای خیرآباد و آق تپه شهر قهاوند اظهار داشت:به طور متوسط ۶۵ درصد جمعیت بخش روستائی کشور از نعمت گاز برخوردار هستند و این در حالی است که میزان نفوذ گاز طبیعی در جمعیتی روستایی استان همدان ۹۳ درصد است که با افتتاح این پروژه‌ها در دهه فجر امسال به بیش از ۹۴ درصد می‌رسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به وضعیت پوشش گازرسانی در شهرستان همدان اظهار داشت: ۱۱۴ روستا با ۲۷ هزار و ۶۸۵ خانوار در شهرستان همدان وجود دارد که در حال حاضر ۹۱ روستای شهرستان از نعمت گاز بهره‌مند هستند و ضریب نفوذ گاز در روستاهای این شهرستان ۹۸ درصد است.

وی افزود: در ۶ روستای شهرستان همدان با ۳۵۰ خانوار عملیات گازرسانی در حال انجام است و به زودی روستاهای دارای ۱۵ تا ۱۶ خانوار نیز در دستور کار گازرسانی قرار می‌گیرند.

مهدوی در پایان گفت: عملیات گازرسانی به ۳۲ روستای استان در حال انجام است که ۵ هزار و ۵۰ خانوار روستایی را زیر پوشش قرار می‌دهد و برای تکمیل این پروژه‌ها ۲۵ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده است.

 

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما