وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 18 تير 1393 ساعت 08:58   |   کد مطلب: 8218
بهره مندی ۱۴۴ روستای ملایر از نعمت گاز
رییس شرکت گاز ملایر گفت: تاکنون 144 روستای ملایر از نعمت گاز برخوردار شدند که در صورت تامین به موقع اعتبارات، گازرسانی به 22 روستای شهرستان نیز از برنامه های در دست اقدام است.

به گزارش نافع، جهانگیر ملکی با بیان اینکه شرکت گاز شهرستان ملایر دارای ۸۸ هزار و ۸۰۰ مشترک گاز است، اظهار کرد: در حال حاضر صد درصد جمعیت شهری و ۹۶ درصد جمعیت روستایی شهرستان ملایر از نعمت گاز بهره مند هستند و اولویت شرکت گاز، گازرسانی به روستاهای بالای ۶۰ خانوار و روستاهای در مسیر گازرسانی است.

وی خواستار پرداخت به موقع بدهی های معوق مشترکان گاز در این شهرستان شد و افزود: میزان مصرف گاز این شهرستان در سال گذشته از ۳۶۰ میلیون مترمکعب، به ۶۴ میلیون مترمکعب در سه ماهه امسال رسیده است.

رییس شرکت گاز ملایر تاکنون ۱۴۴ روستای ملایر از نعمت گاز برخوردار شدند که در صورت تامین به موقع اعتبارات، گازرسانی به ۲۲ روستای شهرستان نیز از برنامه های در دست اقدام است.

وی با اشاره به اینکه مشترکان این شرکت ۲۰۰ میلیارد ریال بابت مصرف گاز بدهکارند، گفت:.از این میزان بدهی مشترکان، جایگاه های سوخت سی ان جی خودروها در ملایر ۸۶ میلیارد ریال به شرکت گاز بدهکارند.

ملکی ابراز کرد: هم اکنون هفت جایگاه سوخت سی ان جی در ملایر فعال است که برای ارائه خدمات بهتر و جلوگیری از تعطیلی آنها، مشترکان باید برای پرداخت به موقع بدهی خود به شرکت گاز اقدام کنند.

وی تصریح کرد: واحدهای صنعتی این شهرستان نیز مبلغ ۳۰ میلیارد ریال و سایر مشترکان گاز نیز مبلغ ۸۴ میلیارد ریال به شرکت گاز بدهی دارند.

رییس شرکت گاز ملایر همچنین از آغاز عملیات گازرسانی به شرکت فروسیلیس غرب پارس در شهرک شیشه امام رضا(علیه السلام) در بخش جوکار ملایر خبر داد.

دیدگاه شما