وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 06:20   |   کد مطلب: 15547
 پس از اتمام دوره چهارم شورای شهر از گردونه شورا خارج می شوم
رئیس شورای شهر همدان با اعلام اینکه پس از اتمام دوره چهارم شورای شهر از گردونه شورا خارج شده و در این زمینه فعالیت نمی‏کنم، تاکید کرد: پس از اتمام این دوره شورا وارد مسائل سیاسی نشده و در هیچ زمینه سیاسی شرکت نمی‌‏کنم.

به گزارش نافع، علی اکبر نظری در صحن علنی شورای شهر همدان با تاکید بر اینکه شفافیت در امور و اقدامات شورای شهر همدان باید در اولویت باشد، اظهار داشت: متاسفانه سیاسی کاری آفت شورای شهر همدان شده و سبب ایجاد مشکلات شده است.

وی با بیان اینکه هدف شورای شهر باید خدمت‎گذاری به مردم و شهروندان باشد، افزود: اگر دنبال خدمت‎گذاری به مردم شهر هستیم باید به صورت عادلانه در سطح شهر اقدام کرده و از جانب‏‌داری‌ها خودداری کنیم.

نظری با اعلام اینکه پس از اتمام دوره چهارم شورای شهر از گردونه شورا خارج شده و در این زمینه فعالیت نمی‏کنم، تاکید کرد: پس از اتمام این دوره شورا وارد مسائل سیاسی نشده و در هیچ زمینه سیاسی شرکت نمی‌‏کنم.

وی با اعلام اینکه اعضای شورای شهر باید پس از اتمام ماموریت خود به استان بازگردند، گفت: نظم یکی از اساسی‌ترین مسائل در امور و کارها محسوب می‏‌شود که باید در صحن شورای شهر همدان نیز رعایت شود.

رئیس شورای شهر همدان درباره وضعیت تیم فوتبال الوند همدان نیز گفت: از وظایف ذاتی شورای شهر حمایت از ورزش حرفه ای بوده و شورای شهر به عنوان نهاد بالادستی برای شهرداری نسبت به تصمیم‏سازی در این زمینه اقدام می‏‌کند.

وی با بیان اینکه وقتی قرار است از پاس حمایت کنیم چرا نباید از بازیکنان بومی همدان در تیم الوند حمایت شود، اظهار داشت: واگذاری تیم الوند به شهرداری همدان مورد تصویب شورای شهر قرار گرفته ولی شهرداری در قبال بدهی‎های گذشته تیم تعهدی را قبول نمی‎‏کند.

نظری درباره به‎کارگیری نرم‌افزار رای‌گیری الکترونیک بیان کرد: ضرورتی برای ایجاد سیستم رای‌گیری الکترونیک در صحن شورای شهر همدان با توجه به شرایط درآمدی شهرداری دیده نمی‌شود چراکه برای شهرداری همدان بار مالی در پی دارد.

رئیس کمیسیون عمرانی شورای شهر همدان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه سرمایه‎گذاری اولیه در شهر همدان باید به درستی صورت گیرد، گفت: متاسفانه این امر عملیاتی نشده و سبب تحمیل هزینه‎های بالا در زمان بهره‎‏برداری می‏‌شود.

علی رحیمی فر با تاکید بر اینکه باید دقت و مطالعه در انجام سرمایه‎گذاری در سطح شهر همدان افزایش یابد، عنوان کرد: متاسفانه در حال حاضر هزینه‎های نگهداری شهر همدان بالاست که باید در این زمینه تجدیدنظر شود.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/ ح

دیدگاه شما