وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 16 تير 1394 ساعت 18:10   |   کد مطلب: 15158
تاکید رييس كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي اسلامي شهر همدان:
ساخت المان فاخر شهداي خلبان و نصب آن در محل مناسب شهر
رييس كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي اسلامي شهر همدان بر ساخت المان فاخر و سرويس شهداي خلبان و نصب آن در محل مناسب شهر تاكيد كرد.

به گزارش نافع، علي رضايي در جلسه كميسيون فرهنگي و اجتماعي شورا كه با حضور نماينده فرماندهي پايگاه نوژه برگزار شد ضمن تسليت ايام سوگواري و شهادات مظلومانه حضرت امير المومنين علي (ع) افزود : نيروي هوايي در دوران انقلاب اسلامي بدليل تبعیی كه با امام راحل داشتند و در دوران دفاع مقدس با جانبازی و فداكاري، شهداي زيادي را تقديم انقلاب كردند.
رضايي با بيان اينكه حضور نيروي هوايي در عرصه هاي مختلف مايه مباهات بوده است، اضافه كرد : شهداي معزز نيروي هوايي در دوران سخت جنگ تحميلي از عظمت، شرافت و تماميت ارضي و حاكميت ديني دفاع  کرده و جان عزيزشان را نثار نمودند بر اين اساس زنده نگه داشتن  ياد و خاطره اين شهداي بزرگوار وظيفه همه ما است.
وي تاكيد كرد : بايد به روشهاي مختلف سبك زندگي و رشادتهاي شهداي نيروي هوايي و خلبانان ايثارگر را در جامعه به عنوان فرهنگ ايثار و شهادت پويا نگه داشته و در رواج آن كوشيد.
رييس كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي اسلامي شهر همدان اظهار كرد : در راستاي زنده نگه داشتن ياد شهداي خلبان بايد با طراحي و ساخت المان و سرويس هايي در محل های مناسب نصب كرد و نيز معابري را به نام اين شهداي معزز مزين نمود.
رييس كميسيون خدمات شهري شوراي اسلامي شهر همدان نيز با اشاره به جايگاه ارزشي شهداي معزز تاكيد كرد : بايد المان فاخري از شهداي خلبان طراحي كرده و در نقطه مناسبي از شهر نصب نمود كه علاوه بر اينكه معرف شهداي شهر همدان بلكه استان باشد.
كامران گردان با اشاره به رشادتهاي شهدای نيروي هوايي پايگاه نوژه اظهار كرد : مي توان از معابر سطح شهر نيز براي نامگذاري شهداي خلبان استفاده كرد.
حسين قراباغي رييس كميسيون بودجه ، حقوقي و امور اداري شورا هم به نقش آفريني پايگاه نوژه در دوران دفاع مقدس اشاره كرد و گفت : ضروري است با ارزش نهادن به جايگاه شهداي معزز يك كار فاخر و ارزشمند در ناگذاري مكانهايي براي شهداي خلبان اقدام كرد.
انتهای پیام/ح
 

دیدگاه شما