وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 16 تير 1394 ساعت 09:22   |   کد مطلب: 15151
 افطاری اصلاح طلبان رزن با طعم انتخابات!
نشست افطاری اصلاحطلبان شهرستان رزن تحت عنوان شورای همانگی اصلاح طلبان و حامیان دولت تدبیر و امید شب 5 شنبه در مجتمع رفاهی اریا بدون حضور رسانه ها، برگزار شد.

به گزارش نافع، به نقل از صبح رزن،در این نشست طبق بیان و اطلاعیه ی این شورا و نقل حاضرین مهمانهایی از تهران و استان نیز شرکت داشته اند.
حضور دو چهره ی دولتی یکی مشاور استاندار در امور احزاب و دیگری مسئول سازمان دانش آموزی در بین این نشست حزبی بار دیگر ابلاغیه ی وزیر محترم کشور در خصوص عدم حضور مدیران دولتی در نشستهای احزاب و جریانهای سیاسی را در دولت یازدهم زیر پا گذاشت .
حضور این دو چهره ی دولتی در این نشست که البته طبق گفته ی شورای هماهنگی با مجوز فرمانداری و هماهنگی نهادهای امنیتی برگزار شده است قطعا این سوال را در ذهن جاری میکند که مگر قانون گرایی از شعارهای اصلی و مورد تاکید مکرر رئیس محترم جمهور در ایام انتخابات و در طول 2 سال گذشته نبوده است؟پس به نظر می رسد مدیران دولت بیش از هرکسی باید خود را مخاطب سخنان رئیس جمهور و ابلاغیه های وزارت کشور دولت قرار دهند.
نکته ی حائز اهمیت دیگر در این میان انتخابات صورت گرفته در این نشست و انتخاب شورای هماهنگی و راهبردی اصلاحات شهرستان است.
در این انتخابات که با حضور دبیر شورای هماهنگی اصلاحات استان برگزار شده است چند تن از نفرات دوره ی سال قبل یا بهتر بگوییم اعضای هیأت موسس قبل فرصت حضور در شورای مرکزی را از دست داده و در بین افراد علی البدل قرار گرفته اند .

قرار گرفتن رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در بین شورای مرکزی اصلاح طلبان شهرستان دگرگونی سیاسی در شهرستان را در طی ماههای آینده نشان می دهد.

روزها و هفته های آینده قطعا صحنه ی پر شورتری از فعالیتهای شخصیتها و احزاب در شهرستان خواهد بود و در این بین شاید این آغازی بر یک ماراتن باشد.

 انتهای پیام/ح

دیدگاه شما