وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 14 تير 1394 ساعت 15:19   |   کد مطلب: 15122
هزار و ۳۷ روستا در همدان وجود دارد که از این تعداد به ۷۵۰ روستا مجوز دهیاری داده شده که برای ۷۲۹ نفر از دهیاران از طریق سازمان شهرداری ها و دهیاری ها، سرانه پرداخت می شود.

به گزارش نافع، فریدون عربی صبح امروز در آئین گرامی داشت روز دهیار بیان کرد: در سال جاری از محل ارزش افزوده ماده 123 مبلغ 279 میلیارد و 490 میلیون ریال برای دهیاری ها اختصاص یافته است.
مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری همدان افزود: 94 دستگاه ماشین آلات خدماتی و عمرانی با هزینه ایی بالغ بر 51 میلیارد و 700میلیون ریال اعتبار به دهیاری های استان همدان توزیع می شود که این ماشین آلات شامل 67 دستگاه حمل زباله، سه کمپرسی، پنج مینی لودر و پنج دستگاه آتش نشانی است.
وی خاطرنشان کرد: این ماشین‌آلات به دهیاری‌های روستاهای یکن‌آباد، سیدشهاب، آرتیمان، وراینه، رزینی، ملابداغ، طویلان سفلی، اشتران، سراوک، ابرو، علی‌آباد دمق، بهادربیگ، جنت‌آباد سوزن، گمین قلعه و ازنا تحویل داده شد.
عربی با بیان اینکه اعتبار دهیاری ها در سال گذشته 75 میلیارد و 516 میلیون ریال بوده است، تاکید کرد: سال گذشته 73 دهیاری جدید در استان همدان راه اندازی شده است.
وی اظهار کرد: ۹۲ و شش دهم درصد از جمعیت روستایی استان دهیاری دارند و ۲۹۶ روستایی که دهیار ندارند جمعیتی کمتر از ۵۰ خانوار دارند.
انتهای پیام/ح
 

دیدگاه شما