وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 7 تير 1394 ساعت 08:38   |   کد مطلب: 15003
به مناسبت هفتم تیرماه سالروز شهادت شهید بهشتی؛
ایران بزرگترین قربانی ترویسم جهانی
به مناسبت هفتم تیرماه سالروز شهادت شهید بهشتی؛
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی، ایران را بزرگترین قربانی در چنگال تروریسم دانست و گفت: کنگره بین‌المللی 17 هزار شهید ترور فرصتی برای اجماع کشورهای قربانی ترور علیه تروریسم خواهد بود.

به گزارش نافع، به نقل از رودآورر، «محمدمهدی مفتح» به مناسبت هفتم تیرماه سالروز شهادت شهید بهشتی 72  وتن از یاران باوفای ایشان، گفت: انقلاب اسلامی از همان ابتدای پیروزی انقلاب دستخوش ترورهای هدفمند و  ترورهای کور از سوی منافقین و عوامل صهیونیستی و امریکایی برای ناآرام جلوه دادن فضای انقلابی و ایجاد رعب و ناامیدی در بین مردم بود.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان نظام با اصل اسلامیت انقلاب ما مشکل داشتند و دارند و به این دلیل  بغض و کینه انقلاب مردمی را به دل برده اند، اظهار کرد: آنان برای رسیدن به اهداف شوم خود تصور می کردند که با ترور شخصیت های بزرگی از رئیس‌جمهور، نخست‌وزیر و رئیس قوه قضاییه گرفته تا نمایندگان مجلس و عالمانی و اندیشمندانی چون شهید مطهری و شهید مفتح و نیز اقشار مختلف مردم در کوچه و بازار می توانند، ملت را به زانو درآورند.

 بازی گردان صحنه پرورش تروریسم جهانی صهیونیست و امریکا هستند 

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ارتباط تنگاتنگی بین مستکبران جهان و تروریسم برای حذف فیزیکی مخالفشان وجود دارد، افزود: در این باره بازی گردان صحنه پرورش تروریسم جهانی صهیونیست و امریکا هستند که با بهره مندی از رسانه های تبلیغاتی و هیاهوهای رسانه های به دنبال وارونه جلوه دادن واقعیت ها در اذهان عمومی جهان هستند.

ترور دانشمندان ایرانی زیر تیغ سانسور رسانه های بیگانه رقم خورد

مفتح تصریح کرد: غرب ترورهای دانشمندان ایرانی را با قرار دادن زیر تیغ سانسور تبلیغات رسانه های بیگانه به گونه ای دیگر جلوه دادند، چرا که دشمنان ملت ما به دنبال آن هستند تا ایران را به عنوان کشور حامی تروریست به جهانیان معرفی کنند.

وی با اشاره به اینکه صهیونیست و امریکا و هم پیمانشان نیز در سوریه و فلسطین به دنبال آن هستند تا به دنیا دیکته کنند که این کشورهایی که از خاکشان دفاع می کنند، تروریست هستند، عنوان کرد: استکبار جهانی به تصور باطل خود و بهره گیری از هوچی گری های تبلیغاتی می خواهند افکار عمومی جهان را منحرف کنند.

آگاه سازی جامعه جهانی نیاز به حضور خانواده های شهدا در رسانه ها دارد

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه یکی از رسالت های جمهوری اسلامی و انقلاب ما معرفی و افشاگری درباره حقیقت دولت های تروریستی و پرورش دهنده تروریست، معرفی چهره واقعی آنان در انظار عمومی جهان است، عنوان کرد: در این راستا حضور خانواده های شهدا در رسانه های گوناکون خود می تواند برای شناساندن چهره واقعی تروریست و مظلومیت خانواده های شهدای ترور اثرگذار باشد.

وی با اشاره به اینکه حضور خانواده های شهدا در رسانه های مختلف و استفاده از ظرفیت رسانه ای برای معرفی بازماندگان شهدا ترور اصلی است که باید به آن به طور مطلوبی پرداخته شود، گفت: این حضور در رسانه های دیداری، شنیداری و مکتوب می تواند در آگاه سازی افکار عمومی جهان تأثیر گذار باشد.

وی تصریح کرد: تببین فجایع شهادت از زبان قربانیان ترور، مظلومیت آنان را به جهانیان ثابت می کند و امید آنکه فطرت آنان با دیدن تصویر فرزندان و والدین شهدا به حقیقت آشنا شوند.

کنگره بین‌المللی 17 هزار شهید ترور فرصتی برای اجماع کشورهای قربانی ترور علیه تروریسم

نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت با تأکید بر اینکه باید تروریست پروری و خشونت گرایی غرب برای عموم مردم جهان ثابت و تبین شود، افزود: بی تردید برگزاری دومین کنگره بین‌المللی 17 هزار شهید ترور در تهران در شناساندن مظلومیت خانواده های شهدای ترور و ارائه راهکار های لازم براب مقابله و مبارزه با تروریسم مؤثر است.

مفتح تصریح کرد: این کنگره با حضور مهمانان خارجی اش فرصت مناسبی برای نشان دادن حقیقت تروریست و حامیان این پدیده شوم به افکار عمومی جهان و اجماع کشورهای قربانی ترور علیه تروریسم است.

مفتح؛ نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی فرزند شهید آیت الله دکتر محمد مفتح است.

شهید مفتح از چهره های روحانی و برجسته علمی و منادی وحدت حوزه و دانشگاه بود که در اوایل انقلاب همانند شهدای هفتم تیرماه سال 60  به دست تروریست های پرورش یافته امریکا  و صهیونیست به درجه شهادت رسید.

انتهای پیام/ح

 

دیدگاه شما