وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 17:00   |   کد مطلب: 14854
 گفتگو با خواهر شهید علی اصغر پولکی شهید غواص همدانی
به بهانه حضور عطر آگین 175 شهید غواص در کشورخبرنگارشبنم ها گفتگویی را با خواهر شهید علی اصغر پولکی ترتیب داده است که در ادامه می آید.

به گزارش نافع، رضوان پولکی خواهر شهید علی اصغر پولکی گفت : علی اصغر دومین شهید خانواده پولکی است که درگردان غواصی  حضور داشت و در سال 65  درعملیات کربلای 4 به درجه رفیع شهادت نایل شد.

و شهید دیگر این خانواده شهید محسن پولکی است که بعد از شهادتش 12 سال مفقود الجسد بود و ما مدام انتظارش را می کشیدیم و برادر دیگرم محمد هادی پولکی که او هم در عملیات رمضان در سال 61 اسیر شد و بیش از 8 سال اسارت را در رژیم بعث عراق تجربه کرد.

خواهر این شهید گفت: با وجودی که  در آن زمان لحظات بسیار سخت و اندوهگینی را برای شهادت و اسارت برادرانم تجربه کردیم اما اگر همین امروز هم نیاز به حضور و دفاع از مهین باشد در خط مقدم و صف اول حضور خواهیم داشت.

رضوان از خاطرات و ایثار و فداکاری شهدا برایمان گفت واینکه پدرش چقدروابسته بود به فرزندان رشیدش و با این وجود آنهارا برای رشد اسلام و پایداری انقلاب تقدیم وطن کرد.

خانم پولکی از عزت و پایداری و اسوه بودن مادر شهیدان پولکی گفت:که چگونه مادر با تمام احساس و علاقه ای که به علی اصغرو محسن و هادی و محمد جواد  داشت آنها را به جبهه های حق علیه باطل فرستاد و اینکه چگونه مدام در گوش آنها زمزمه می کرد که درخت اسلام را آبیاری کنند.

 

خواهر شهیدان پولکی برای ادامه دادن را شهدا پیروی از ولایت فقیه را اولویت برهر چیزی دانست و افزود: اینکه در آن زمان شیر زنانی همچون مادر شهدا بودند و عزت و شرف ملت و دفاع از خاک و ناموس را به رفاه و آسایش شخصی ترجیح می دانند برگرفته از تربیت اصولی و اسلامی این مادران بود و اکنون متاسفانه گاهی مشاهده می شود که برخی مادران  به خاطربی توجهی به بعضی امور از تربیت فرزندان و خصوصا دختران غافل می مانند تهاجم فرهنگی است که اکنون گریبان گیر جامعه شده و برای اصلاحش همت همگانی را می طلبد.

منبع:شبنم ها

انتهای پیام/ح

برچسب‌ها: 

دیدگاه‌ها

خداوند روح آن شهید را بیامرزد
روح آن دلاور شاد
آفرین به خانواده ایت شهدا...
چه قدر برای خانوادشون سخته خدا بهشون صبر بده
امیدوارم همگی بتوانیم مانند خانواده شهدا عمل کنیم
روحشون شاد و یادشون گرامی باد
بسیار عالی
خدا رحتشون کنه
یادشان گرامی
جای شهدا خالی
جالب بود

دیدگاه شما