وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 12:56   |   کد مطلب: 14797
مهمترین چالش مذاکرات عدم تدبیر برای مدیریت اقتصاد در داخل است
امام جمعه شهر قهاوند گفت: مهمترین چالش مذاکرات عدم تدبیر برای مدیریت اقتصاد در داخل و برخورد فرمایشی با رهنمودهای رهبری معظم می باشد.

به گزارش نافع، به نقل از جهادپرس، حجت الاسلام حسین محققی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر قهاوند گفت: امروز اگر به عزت واقتدار رسیده ایم در چهارچوب مصلحت بوده است و این خط مسیری است که امام ره به ما آموخت .

امام جمعه شهر قهاوند گفت: مهمترین چالش مذاکرات عدم تدبیر برای مدیریت اقتصاد در داخل و برخورد فرمایشی با رهنمودهای رهبری معظم می باشد.

وی گفت: نباید به جای همدلی با رهبری در اقتصاد مقاومتی استفاده از ظرفیت های بالای داخلی همه مشکلات را حتی آب خوردن مردم را به رفع تحریم ها گره زد، نباید به جای شعار و روحیه ما می توانیم که معجزاتش را در 36 سال بعد از انقلاب مشاهده کردیم در برابر مشکلات شعار ما نمی توانیم سر دهیم و چشم ما به لوزان ، ژنو و نیویورک باشد

حجت الاسلام محقی افزود:اگر در ادامه مذاکرات و نگارش متن نهایی به دغدغه دلسوزان بویژه نظرات رهبری عزیز در مراعات خطوط قرمز توجه نکنیم و دنبال توافق به هر قیمتی باشیم قطعا مذاکرات برد - برد نخواهیم داشت.

وی بیان کرد: حواسمان باشد که با شعار تعامل با دنیا و تنش زدایی و صلح وآشتی و عدم عکس العمل مناسب نسبت به کستاخی و زیاده خواهی دشمنان به جایی رسده ایم که سفیر عربستان در بریتانیا اعلام می کند ما هم همه گزینه هایمان علیه ایران روی میز است.

وی در ادامه افزود:با بررسی انقلاب ها و نهضت ها در می یابیم بزرگترین عامل انحراف این قیام ها از اهداف اصیل خود نداشتن رهبری الهی مقتدر و آگاه بوده است همان علتی که بلای جان بیداری اسلام وقیام مردم منطقه شده است. 

امام جمعه شهر قهاوند افزود: در انقلاب اسلامی و خیزش عظیم ملت بزرگ ایران به برکت وجود امامی هوشیار و بیدار و مقتدر و همراهی جانانه مردم علی رغم صدها بنیان کن بحمد الله اختلالی در حرکت ملت ایجاد نشد و روز به روز بر عظمت و عزت نظام ایجاد نشد .

وی افزود: حال سوال اینجاست چرا و با چه هدفی بعضی دنبال تحریف شخصیت و مکتب امام هستند اولا دشمنان خارجی به دنبال تحریف امام هستند چون نگران تکثیر راه و اندیشه امام در منطقه و جهان هستند و تکرار انقلاب و بیداری اسلامی و کسترش جبهه مقاومت به کابوس آنها تبدیل شده است.

وی بیان کرد : ثانیا منحرفین داخلی و تحریف کنندگان راه و مکتب امام که بالاترین جفا را به ملت و آرمان های او می کنند و خیانتی نابخشودنی به ویژه در حق نسلهای آینده مرتکب می شوند چرا که به فرموده رهبری عزیز اگر راه امام را گم کنیم یا فراموش کنیم یا عمدا کنار بگذاریم ملت ایران سیلی خواهد خورد .

محققی افزود: منحرفین داخلی کسانی هستند که روزگاری با انقلاب و امام همراه بودند و همه نام و آوازه خود را مدئون امام هستند اما به تدریج چرب و شیرین دنیا را چشیده اند و زندگی ساده و انقلابی خود فاصله گرفته اند و برای حفظ موقعیت و جایگاه خود به راه های نا مشروع و ناصواب از جمله تحریف امام متوسل می شوند.

وی گفت: و لذا به جای حفظ تحریم امام و نشر اصول امام به دنبال ساخت حرم آنچنانی هستند و در جواب اعتراض و انتقاد نسبت به این ها جواب میدهند که دغدغه و حدود شان امام را داشتیم .

وی افزود: در حالی که شان امام را همان جماران  ساده بیشتر حفظ می کند ، جمارانی که وقتی فیدل کاسترو آن را می بیند زانو زده و می گوید مردان بزرگ در خانه های کوچک زندگی می کنند.

وی گفت: عدم روشنگری و سکوت در مقابل تحریف امام نیز خیانت به امام و ملت است ، پخش رسانه ای سخنرانیها و قرائت پیام های امام آن هم نه به وقت نیاز و از سر حادثه نقاب از چهره خیلی ها کنار می زند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما