وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 15:39   |   کد مطلب: 14758
عضویت 40 هزار نفر در کانون پرورش فکری استان همدان / اجرای 236 برنامه در فصل تابستان
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از اجرای 236 برنامه تابستانی به منظورغنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در کانون های پرورش فکری این استان خبر داد.

به گزارش نافع، به نقل از زنگ اول، محمد جوادی در نشست با اصحاب رسانه استان با اشاره به اینکه برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ویژه افراد 6 تا 17 ساله است، اظهار داشت: در حال حاضر 40 هزار نفر در کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان عضو هستند.
وی محور برنامه های این کانون را  توجه به دستورات دینی و تقویت باورهای دینی و پرداختن به فرهنگ و هنرایرانی عنوان کرد و افزود: برنامه های کانون  پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر اساس منشور فرهنگی استان و سیاست های کلان کشور طراحی می شود.
جوادی ادامه داد: افزایش کارگاه های آموزشی، توجه ه چه بیشتر به توسعه فرهنگ کتاب و کتاب خوانی، جذب و پایدار سازی اعضا به ویژه کودکان و نوجوانان از مهمترین اهداف این نهاد است.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان به اجرای 236 برنامه این کانون در ایام تابستان اشاره و خاطرنشان کرد: پارسال 220 هزار نفر در برنامه های کانون های استان شرکت کردند که در سال جاری پیش بینی می شود این رقم 10 درصد بیشتر شود.
وی با تأکید بر اینکه 38 باب کانون ثابت، سیار و روستایی در سطح استان همدان فعال است، ابراز داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ظرفیت مناسبی برای رشد و بالندگی استعدادها بوده و با پشتوانه خوب و حضور مربیان کارشناس می تواند به نحو مطلوب به وظایف خود عمل کند.
انتهای پیام/ح

دیدگاه شما