وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 11 ارديبهشت 1394 ساعت 17:54   |   کد مطلب: 14224
پرواز بادبادک ها بر فراز آسمان مریانج برگزارشد
جشنواره بادبادک‌ها با حضور پرشور خانواده‌ها در مریانج برگزار شد.

به گزارش نافع، شهر مریانج عصر پنج‌شنبه میزبان مردم همدان، مریانج، بهار و روستاهای توابع خود بود تا کودکان و نوجوانان در جشنواره بادبادک‌ها شرکت کنند.

در این جشنواره بالغ بر 300 بادبادک با هم به رقابت پرداختند که در پایان به بادبادک‎های برتر جوایز نفیسی اهدا شد.

این جشنواره به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و شهرداری و شورای شهر مریانج در بوستان جنگلی الوند (تپه گل‌کن) و به مناسبت روز پدر و هفته معلم برگزار شد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مریانج اظهار داشت: این کانون هر ساله اقدام به برگزاری این جشنواره می‌کند که افزایش صد در صدی مشارکت‌کنندگان نسبت به سال قبل در نوع خود جالب توجه بود.

سمیه یارمحمدی ادامه داد: در دنیای امروزی که کودکان و نوجوانان بیشتر به دنبال بازی‌های رایانه‌ای هستند به دنبال فرصت‌هایی از این قبیل هستیم تا کودکان بتوانند در دامن طبیعت یک روز مفرط و پرانرژی را رقم بزنند.

وی تصریح کرد: اجرای این برنامه بهانه خوبی بود تا خانواده‌ها در کنار هم در یک روز غیر تعطیل جمع شده و برای برتری کودکان خود در این جشنواره به همدیگر کمک کنند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مریانج افزود: در برگزاری این جشنواره شهرداری و شورای شهر مریانج همکاری بی‌نظیری با کانون داشتند.

وی با اعلام نفرات برتر این جشنواره گفت: در پایان بادبادک‌هایی که طی 15 دقیقه بیشترین ارتفاع را گرفتند به عنوان نفرات برتر شناخته شدند که در نهایت بادبادک ستایش مهاجر، امیرمهدی تیموریان و مهدی اندامیان به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

منبع:فارس

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما