وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 13:04   |   کد مطلب: 14685
مقام معظم رهبری با حکمت و تقوای خویش کشتی ولایت را از حوادث فتنه عبوردادند
امام جمعه قهاوند تصریح کرد: فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام راحل(ره) در همه عرصه ها، در مسائل داخلی و روابط سیاسی و بین المللی فصل الخطاب است.

به گزارش نافع، به نقل از جعادپرس، حجت الاسلام حسین محققی در گفتگو با خبرنگار ما بار اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام راحل(ره) گفت: در همه عرصه ها، در مسائل داخلی و روابط سیاسی و بین المللی فصل الخطاب است.

امام جمعه شهر قهاوند با تأکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب در فرمایشات اخیر خود ایجاد انگیزه، تحرک و امید در  ملت ایران را پیامدهای مبارک پیروی از  امام و مکتب امام عنوان کرده اند، افزود: تمام زندگی مردم ایران تحت تأثیر افکار امام خمینی(ره) قرار گرفت و ملت ایران باید با تیزبینی ژرفا و عمق اندیشه‌ امام خمینی(ره) را درک کنند.

وی افزود: تجربه ثابت کرده است هر وقت مسئولان کشور از رهنمودهای رهبری تبعیت کرده‌اند و دور از لفاظی و شعار دادن فرامین رهبری در عرصه‌های مختلف به ویژه سیاست خارجی و مسائل هسته‌ای عملیاتی کردند، پیروزی و موفقیت را برای ملت به ارمغان آورده‌اند.

 حجت الاسلام حسین محققی  امروز تنها امتی که باچنگ زدن به حبل المتین خود را سوار کشتی ولایت بعنوان نائب امامت نموده است ملت ایران است وچه زیبا کشتی ولایت امنیت وآرامش را در دریایی طوفانی و پرتلاطم منطقه برای ساکنانش به ارمغان آورده است.

امام جمعه شهر قهاوند افزود: تاریخ نشان داده کسانیکه از کشتی ولایت خود را پیاده نموداند هیچ وقت روی آرامش ندیده اند.

 وی افزود: در هیچ کجایی تاریخ نداریم امتی همانند ملت بزرگ ایران که امام خود را همراهی نمایند ملت بزرگ ایران در کار نامه نسبت به امام زمان خود مجعزه کرده اند و شدند بالاتر از مردم مدینه ،حجازو کوفه .

وی بیان کرد: خداوند متعال فداکاری و حمایت بی چون و چرای امت از امامشان را با اهدا امام خامنه ای عزیز جبران نمود.

امام جمعه قهاوند تصریح کرد: مقام مظعم رهبری نسخه بدل امام راحل هستند که در دوران امامت و رهبری با حکمت بر خواسته از تقوای خود کشور را از حوادث و فتنه عبور داده اند.

وی گفت: تدبیر ولایت در فتنه  88 را بایداز الهامات و امداد های الهی دانست بطوریکه با مدیریت ایشان نه تنها نظام آسیب ندید بلکه بر عظمت نظام افزوده شد.

وی افزود: تنها راه عزت و عظمت ایران ولایت مداری البته نباید پشتیبانی از ولایت و ولایت مداری در حد شعار لسانی  و همزبانی باشد بلکه ولایت مداری پیروی عملی از فرمایشات و رهنمودهای رهبری است.

امام جمعه قهاوند در پایان گفت: درزمانه حاضر اگر انسان عبادتش همراه با بصیرت نباشد یا انسان بی تفاوتی است  یا راه و بی راهه می رود اگر بی تفاوتی را انتخاب می کنند با این این وضعیت که اسلام به ویژه در معرض شدیدترین تهاجمات و آسیب ها قرار گرفته است و مسلمانان با این وضعیت در جامعه در معرض اسیب ها و ناهنجاری ها نمی توان با طیب خار زندگی کرد.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما