وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 08:45   |   کد مطلب: 14647
توجه تیم مذاکره کننده به خواسته های ملت یک ضرورت است
امام جمعه تویسرکان مذاکره کنندگان فریب سیاه نمایی های آمریکا را نخورند، تأکید کرد: توجه بیش از پیش تیم مذاکره کننده به خواسته های ملت ضرروتی است که باید رعایت شود.

به گزارش نافع، حجت الاسلام مرتضی موحدی در گفت و گو با خبرنگار رودآور، با اشاره به گزاره برگ ملی هسته ای که چندی پیش رونمایی شد، گفت: ملت از تیم مذاکره کننده که آنان را جزیی از خود می دانند می خواهد عزت ملی را در همه مراحل مذاکرات در نظر داشته باشند و از هیچ کوششی برای حفظ عزت ملی دریغ نکنند.

حفظ عزت ملی اولویت تیم مذاکره باشد

وی با اشاره به زورگویی های امریکا برای تحمیل خواسته های شوم خود بر ملت ایران،  اظهار کرد: تیم مذاکره کننده نباید فریب سیاه نمایی های امریکا و اروپاییانی را که به دنبال به خدشه دار کردن غرور ملی ما هستند بخورد.

مذاکره کنندگان با رفتار خود اجازه خیال پروری دسترسی به مراکز نظامی را به دشمن ندهد

امام جمعه تویسرکان افزود: مسئولان کشورمان هرگز به استکبار اجازه ندهد تا چیزی فراتر از مقررات، قوانین و عرف بین المللی و آژانس بین المللی انرژی اتمی بر ملت ما تحمیل کنند و مهم تر باید طوری رفتار و عمل کنند که دشمنان ما هرگز خیال خام دسترسی به مراکز نظامی، امنیتی  وتسهیلات دفاعی را به ذهن خود راه ندهند.

توجه بیش از پیش تیم مذاکره کننده به خواسته های ملت یک ضرورت است

حجت الاسلام موحدی گفت: پذیرش هرگونه اقدامی که خلاف عزت ملی باشد قابل قبول نیست، چرا که عزت ما در این است که هرگز زیاده خواهی های آمریکا و اروپا را نپذیریم و آنچه که از تیم مذاکره کننده انتظار می رود توجه بیش از پیش آنان به خواسته های ملت است.

وی تصریح کرد:  تجربه به ما خیانت ها و دشمنی های آشکار و پنهان امریکا را نشان داده و ثابت کرده است و مردم به خوبی می دانند که هرگز نباید به امریکا اعتماد کنند.

امام جمعه تویسرکان با تأکید بر اینکه متن توافق نامه نهایی باید به گونه باشد که در صورت هرگونه خلاف وعده و نقض عهد طرف مقابل مسائل هسته ای کشورمان به حالت قبل از توافق برسد، افزود:  حواس تیم مذاکره کننده باید جمع باشد که در هر لحظه از مذاکرات که می گذرد و در بند بند توافق نامه نهایی حقی از ملت ما ضایع نشود.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما